آوین ویژه»

انتقال همزمان دو بیمار قلبی از دو شهرستان به اصفهان با یک پرواز بالگرد اعلام جرم دادستانی علیه نماینده پیشین مجلس به دلیل ادعای بدون سند لیگ برتر بسکتبال – کاله آمل و طبیعت اردن: اقدامات نتانیاهو منطقه را به آتش می‌کشد ترکیب تراکتور اعلام شد/ بازگشت ترابی تنها تغییر اسکوچیچ آزمایش جنجالی روسیه / موشک هسته‌ای چرنوبیل پرنده در راه است! فرصت مجدد برای ثبت نام در آزمون ارشد پزشکی از ۵ اسفند آغاز می‌شود فروش ادامه‌دار مسکن متری؛ اتحادیه مشاوران املاک: در آینده با مشکلات قانونی مواجه می‌شویم یک اتفاق نادر در بازار اجاره؛ فرصت طلایی برای مستاجران طحان‌نظیف: قانون اساسی مهمترین سند مطالبه‌گری دانشجویان است حمایت روسیه از مذاکرات ایران و آمریکا خیال هواداران استقلال راحت شد باد و باران در نیمی از کشور | کاهش کیفیت هوا در استان های غربی جشن میلاد امام رضا (ع) در بیرجند اهالی تئاتر شهر در فقدان بهرام بیضایی به سوگ نشستند  بررسی دلایل حرام و حلال بودن موسیقی در کتاب «قول سدید در غنا و موسیقی» کتاب «امثال و کنایات در سنجه آیات و روایات» روانه بازار نشر شد تن صاحبان بیت کوین لرزید

13

۳ کیلومتر از بزرگراه در جاده یاسوج به شیراز بهره‌برداری شد

  • کد خبر : 177128
  • 22 اکتبر 2025 - 16:00
۳ کیلومتر از بزرگراه در جاده یاسوج به شیراز بهره‌برداری شد

بخشی از بزرگراه یاسوج به شیراز واقع در کیلومتر ۱۵ تا ۱۸، موسوم به پروژه «مله‌شوره» روز چهارشنبه سی‌ام مهرماه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بازار، یدالله رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اشاره به اینکه بزرگراه «مله شوره »از طرح‌های به جا مانده از دولت گذشته است تاکید کرد: موانع اجرای این طرح اواخر شهریورماه امسال مرتفع و عملیات اجرایی آن در کمتر از یک ماه پایان یافته است.

رحمانی با اشاره به مزایای چهار خطه کردن جاده‌های ارتباطی برای کاهش سوانح رانندگی بر تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از قطعه دوم جاده یاسوج به شیراز تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در آیین بهره‌برداری از این طرح اظهار داشت: عملیات اجرایی بزرگراه «مله‌شوره» شامل ۲۵۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۷۰ هزار مترمکعب خاکریزی و ۱۰ هزار مترمکعب زهکشی است.

علی پارسایی افزود: در بزرگراه مله‌شوره ۱۴ دستگاه پل در اندازه های مختلف ساخته شده که به‌ علت انجام ۳۰ هزار مترمربع روسازی و آسفالت، شرایط تردد را بسیار بهبود خواهد بخشید و این طرح با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

پارسایی بیان داشت: افتتاح سه کیلومتر بزرگراه در جاده یاسوج به شیراز بخشی از طرح‌های توسعه‌ای دولت چهاردهم در حوزه زیرساخت‌های حمل‌ونقل محسوب می‌شود که نقش مهمی در بهبود ایمنی و کیفیت تردد در این مسیر پرتردد دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تسهیل تردد، افزایش ایمنی و بهبود اتصال استان به سایر نقاط کشور از دیگر مزایای این طرح است.

پارسایی گفت:با افتتاح این بخش از بزرگراه یاسوج به شیراز، انتظار می‌رود ترافیک جاده‌ای کاهش یابد و سرعت سفر در این مسیر افزایش یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون قطعه دوم بزرگراه یاسوج به شیراز در کیلومترهای ۲۴ تا ۳۰ در حال ساخت است.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=177128

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.