آوین ویژه»

عراقچی: نحوه تعامل ایران با سوریه به رفتار طرف مقابل بستگی دارد کوین هَسِت در راه فدرال رزرو واکنش بازار چیست؟ اعلام اهداف و برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات به صربستان / پای هوش‌ مصنوعی هم در میان است محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال سرمربی تراکتور: انزلی شهری فوتبال‌خیز است عنایتی: بسترهای لازم برای پژوهشگران پزشکی در مازندران فراهم است جاده چالوس از ساعت ۱۶ یکطرفه می‌شود نتانیاهو: رئیس «شاباک» فقط یک کارمند است، حق اظهارنظر ندارد! خرمشاد: ماهیت واقعی غرب در سلطه‌گرایی است رئیس‌ جمهور کره جنوبی در بیمارستان بستری شد آئین‌نامه تغذیه دانشجویان در حال بازنگری است 2 اتوبوس 50 متری در راه تهران بازی سخت دولت با خودرو فضانوردان می‌توانند با موبایل به ماه سفر کنند فوری | حقوق بازنشستگان امشب واریز می شود | مبلغ پرداختی اعلام شد بازخوانی ظرفیت‌ چهارمحال‌وبختیاری برای تحقق منویات رهبری در حوزه نماز خطیب‌زاده: احیای مذاکرات هسته‌ای به رفتار آمریکا بستگی دارد خنجر ارز نیمایی و تحریم‌، در قلب صادرات فولاد / صنعت معدن عربستان چگونه رشد کرد؟

6

واکنش موسیمانه به اعتراضات/ تیم در حال گذر از یک مرحله سخت است

  • کد خبر : 55725
  • 25 ژانویه 2025 - 23:58
واکنش موسیمانه به اعتراضات/ تیم در حال گذر از یک مرحله سخت است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، پیتسو موسیمانه در نشست خبری پس از تساوی مقابل ملوان، اظهار داشت: بازی سختی برای ما بود. بردن این بازی آسان نبود. بازی روانی نبود و جریان خوبی نداشت. درگیرانه بود ولی تیم ما امروز خوب جنگید و دعوا کرد. آمده بودیم بازی را ببریم ولی بردن […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، پیتسو موسیمانه در نشست خبری پس از تساوی مقابل ملوان، اظهار داشت: بازی سختی برای ما بود. بردن این بازی آسان نبود. بازی روانی نبود و جریان خوبی نداشت. درگیرانه بود ولی تیم ما امروز خوب جنگید و دعوا کرد.

آمده بودیم بازی را ببریم ولی بردن آسان نیست.وی افزود: خوشحالم که امروز برخی بازیکنان برای اولین بار برایمان بازی کردند. کوجو اضافه شد، اسلامی پس از مصدومیتش برگشت و زبیر هم روی نیمکت بود. نسبت به بازی قبل تیم کامل تر و بهتری بودیم. دیدید که اسلامی به خاطر مصدومیت شانه‌اش، هنوز صددرصد آماده نیست. به هرحال الان توی این مرحله هستیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: می‌دانیم هواداران از ما برد می‌خواهند ولی شرایطمان سخت است. باید در نظر داشته باشید که از نظر نفرات در شرایط سختی هستیم ولی بهتر می‌شویم. می‌دانم شاید خیلی امیدوار کننده نباشد ولی امروز خوشم آمد، تیمی بودیم که مبارزه کردیم و جنگیدیم. بعضی اوقات در این شرایط کمی هم نیاز به شانس دارید که ما نداشتیم.موسیمانه گفت: این بخشی از فوتبال است. وقتی شرایط سخت می‌شود، آسان است که تیم را حمایت نکنیم. می‌دانم بردی نداشتیم ولی ما در حال گذر از یک پروسه هستیم. تا اینکه همه بازیکنان برگردند، در اختیار تیم و آماده باشند. آن موقع می‌توانیم تیم خوبی داشته باشیم و خوب بازی کنیم ولی متاسفانه فعلا در این پروسه سخت هستیم. خودم و بازیکنان این را حس می‌کنیم ولی باید به مبارزه ادامه بدهیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مسعود جوما را در حد این تیم می‌بیند، عنوان کرد: چرا امروز این را می‌پرسید؟ او مقابل سپاهان هم بازی کرد. آن روز کسی چنین سوالی از من نکرد. شما مسعود را هدف گرفته‌اید؟ او الان در شرایط سختی است. یک سری بازیکنان را داریم اضافه می‌شوند. آزادی از هفته بعد می‌آید. اگر آزادی برسد و ما آزادی، کوجو و جوما را بازی بدهیم، آن موقع می‌توانید این سوال را بپرسید ولی فعلا قرارداد آزادی ثبت نشده است.

وی افزود: فقط بحث جوما نیست.من از بازیکنانم حمایت می‌کنم و پشت آن‌ها هستم ولی به عنوان خبرنگار سوال خوبی پرسیدید. طبیعی است و شما باید سوال‌های جنجالی بپرسید. من درک می‌کنم.سرمربی استقلال درادامه در واکنش به ادامه سوالات خبرنگار، گفت: بحثی نداریم. به بقیه هم اجازه بدهید سوال کنند!موسیمانه درمورد کیفیت تیم ملوان، اظهار داشت: تیم خوبی دارند و در حمله قوی هستند. برایشان احترام قائلیم. ما هم تیم خوبی هستیم ولی یک سری بازیکنان را نداریم، قرارداد یک بازیکن ثبت نشده، ما در شرایط سختی قرار داریم و باید از این پروسه عبور کنیم ولی آدمی نیستم که تحت فشار کم بیاورم.

وی افزود: باید از این پروسه عبور کنیم. می‌دانم الان شرایط سخت است و متوجه این موضوع هستم ولی تیم را در شرایط بدتر از این تحویل گرفتم. حداقل کمک کردم تیم بهتر شود.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه چرا از رامین رضاییان در بازی امروز استفاده نکرد، گفت: شما با ابوالفضل (زمانی) مشکلی دارید؟ او را دوست ندارید؟ اگر جای پدر او بودید، دوست نداشتید بازی کند؟ او بازیکن خیلی بدی است؟در ادامه خبرنگاری به موسیمانه گفت NO و او نیز با صدای بلند اظهار داشت: بسیار خب، پس بگویید مربی از تو تشکر می‌کنیم که به بازیکن ۱۸ ساله بازی دادی! من به شما یک بازیکن ۱۸ ساله و خوب تحویل می‌دهم و شما باید قدردان باشید.

وی درمورد اینکه روز گذشته در نشست خبری حاضر نشده و عذرخواهی نکرده، گفت: چرا از من سوال می‌کنید؟ مشکل من نیست و دیر رسیدیم. مصاحبه مطبوعاتی که مشکل من نیست.
پژمان ماندگاری مدیررسانه تیم استقلال درمورد این موضوع اعلام کرد: ما روز گذشته به دلیل برنامه پروازی دیر رسیدیم و از همه نیز عذرخواهی کردیم. شماره تک تک دوستان را نداشتیم که برای عذرخواهی به همه زنگ بزنیم!

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=55725

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.