آوین ویژه»

واکنش علیرضا جهانبخش به حضور در استقلال و پرسپولیس پیگیری تامین اعتبار فوق‌العاده ویژه کارکنان آموزش عالی علیرضا کوشک‌جلالی و محمدرضا عطایی‌فر به بوتیک هنر می‌آیند عراقچی: بار دیگر این پیشنهاد مهم را به اروپا می‌دهم مدارک دکتری و پزشکی دانشگاه‌های آذربایجان فاقد اعتبار است اعلام آماده‌باش به دستگاه‌های امدادی پس از زلزله در حسینیه خوزستان استقبال باشکوه مردم آستارا از شهید گمنام از سیاه‌نمایی بزرگ آمار طلاق تا لایحه تامین امنیت زنان دادوستد ۱۳ میلیون تن محصول در بورس کالا در دیماه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر در اولویت است تعرفه‌ واردات خودرو برای ایرانیان خارج از کشور/ ارزانی در کار نیست نماز باران در آستان مسجد جمکران اقامه شد حضور جنجالی داعش در کنار عناصر جولانی! + فیلم سایپا موشک نخورده است رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد کتاب «مقیاس» روایت عاشورایی از جنگ ۱۲ روزه ایران با رژیم صهیونیستی فیلم «پیکی بلایندرز» را باید در سینماها دید پیام موشک هایپرسونیک روسی به غرب؛ «اورشنیک» چه مختصاتی دارد؟

6

عنایتی: بسترهای لازم برای پژوهشگران پزشکی در مازندران فراهم است

  • کد خبر : 210158
  • 11 دسامبر 2025 - 12:01
عنایتی: بسترهای لازم برای پژوهشگران پزشکی در مازندران فراهم است

ساری – معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر لزوم تبدیل انگیزه و تلاش محققان و فناوران به عمل تأکید کرد و از فراهم بودن بسترهای لازم برای پژوهشگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدعلی عنایتی صبح پنجشنبه در آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تحقیقاتی و فناوری طبری اظهار کرد: خدمت به محققان و فناوران حاضر در این مراسم، که با وجود تمام کمبودها و کاستی‌ها چراغ پژوهش را روشن نگاه داشته‌اند، برای ما افتخار بزرگی است.

وی افزود: این چراغ، چراغ راهی پرنور است که اگر کشور بخواهد به توسعه و پیشرفت دست یابد، باید به کمک تلاش‌ها و خدمات شما روشن باقی بماند.

عنایتی تصریح کرد: امسال این رویداد به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد و ما مفتخریم که این رویداد فاخر به‌عنوان یک جشنواره علمی مهم در دانشگاه برگزار گردید. و

ی افزود: رئیس دانشگاه بر لزوم توسعه و ترویج این رویداد نسبت به سال‌های گذشته تأکید داشتند و برنامه‌ریزی‌ها برای این منظور در طول برگزاری جشنواره انجام شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: ما علاوه بر برگزاری نشست‌ها و سخنرانی‌های علمی، هدفی بزرگ‌تر داشتیم و آن تبدیل این جشنواره به یک کنگره معتبر علمی بود.

عنایتی گفت: کدام کنگره دیگری را می‌شناسید که ۳۰ نفر از برجسته‌ترین پژوهشگران و فناوران در آن سخنرانی کنند و تازه‌ترین یافته‌های علمی را با پیش‌بینی‌های آینده به اشتراک بگذارند.

وی افزود: این جشنواره فرصتی بود برای محققان تا قدم‌های بلندی در مسیر علم و پژوهش بردارند و انگیزه‌ای جدید برای تحول در پژوهش و فناوری به‌وجود آید.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در ادامه گفت: در سال گذشته، کنگره‌ای با عنوان کنگره دانشجویی برگزار کردیم که با حضور دانشجویان به یک کنگره عظیم تبدیل شد و تحقیقات دانشجویان تحت هدایت اساتید، رشد و توسعه یافت.

دکتر عنایتی در پایان گفت: این جشنواره، که از سال‌های گذشته در دانشگاه شروع شده است، همچنان با دقت و کیفیت بالا، مستقل و بی‌طرفانه در حال برگزاری است.

وی تأکید کرد: آنچه که در این رویداد مشاهده کردم، انگیزه بالا و تلاش بی‌وقفه محققان و فناوران بود و باید این انگیزه‌ها به منصه ظهور و عمل برسد. دانشگاه علوم پزشکی مازندران تمامی بسترها و ظرفیت‌های لازم برای پژوهش و نوآوری را فراهم کرده است و امیدواریم این تلاش‌ها به توسعه و پیشرفت علم و فناوری کشور منجر شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=210158

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.