آوین ویژه»

صرافی ارز دیجیتال تبدیل: از گذشته تا کنون اسماعیلی: تدوین «فقه اعتراض و نقد» ضروری است تداوم یورش نظامیان اسرائیلی به مناطق مختلف کرانه باختری چارلی اسکالیز بازیگر «شنود» و «سوپرانوها» از دنیا رفت ایوب آقاخانی: نمایشنامه‌نویسان مستعد را رها نکنیم گیاهان دارویی پرکاربرد در طب سنتی و خواص آنها اعتراضات در مکزیک؛ ۲۰ معترض و ۱۰۰ پلیس زخمی شدند ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای چالوس و هراز رونمایی از سه مصحف شریف در نمایشگاه قرآن جمشید شارمهد پیش از اعدام فوت کرده بود؟ شوک برای طرفداران استقلال؛ مدیرعامل باشگاه فعلاً مشخص نمی‌شود! افزایش اجاره‌بها در تهران ۱۴۰۴؛ چرا سقف ۲۵ درصدی رعایت نمی‌شود؟ قیمت ارزهای دیجیتال امروز ۱۵ بهمن/ بیت‌کوین فعالان بازار را ناامید کرد مدینه قم سوگوار شهادت ام المقاومه حضرت زهرا (س) خبر بد برای دهک‌های بالا؛ گام بعدی دولت برای قطع یارانه برداشته شد سرمربی ایتالیا: متأسفم که باید در برابر اسرائیل بازی کنیم حل مشکلات جامعه در گرو ترویج روحیه جهادی است جمهوری اسلامی امروز مقتدر و تسلیم‌ناپذیر است

21

جان باختن ۱۵۰ نفر در تصادفات شرق استان کرمان طی سال جاری

  • کد خبر : 78000
  • 02 مارس 2025 - 18:29
جان باختن ۱۵۰ نفر در تصادفات شرق استان کرمان طی سال جاری

بم – رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم گفت: در سال گذشته حدود ۱۵۰ نفر در شرق استان کرمان جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صدیقی ظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان بم با تأکید بر آمار بالای تصادفات در شرق استان کرمان گفت: در سال گذشته حدود ۱۵۰ نفر در این منطقه جان خود را از دست داده‌اند که نیمی از آنان در صحنه حادثه و نیمی دیگر در مسیر انتقال به بیمارستان یا در بیمارستان فوت کرده‌اند.

وی افزود: استان کرمان با یک هزار و ۳۹۴ فوتی تصادفات رانندگی در جایگاه چهارم کشور قرار دارد و استان سیستان و بلوچستان نیز با یک هزار و ۴۳۶ فوتی، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به هزینه‌های سنگین تصادفات برای سیستم بهداشت و درمان کشور گفت: سهم هزینه‌های تصادفات از تولید ناخالص ملی، گاهی تا ۷ درصد نیز تخمین زده می‌شود، در حالی که کمتر از ۴ درصد تولید ناخالص ملی صرف هزینه‌های بهداشت و درمان می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بم ادامه داد: با توجه به افزایش آمار تصادفات در ایام نوروز، دانشگاه علوم پزشکی بم با همراهی وزارت بهداشت، کمپین «نه به تصادف» را از ابتدای اسفندماه آغاز کرده است.

صدیقی، افزود: هدف اصلی این پویش، ارتقای فرهنگ رانندگی ایمن و کاهش تلفات و خسارات ناشی از تصادفات جاده‌ای است.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=78000

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.