آوین ویژه»

هشدار خودمراقبتی برای شهروندان مشهدی صادر شد اقامه نماز ظهر عاشورا در استان سمنان؛ تجدید میثاق با خون شهیدان کربلا عراقچی در پنل مجمع الجزیره ۲۰۲۶ سخنرانی خواهد کرد شارژ اعتبار کالابرگ دهک‌های ششم و هفتم درآمدی از امروز پاسخ انصارالله به نتانیاهو: آماده‌ایم در عمل پاسخی سخت بدهیم ۳ کشته و یک مجروح در حادثه رانندگی محور اسلام‌آبادغرب – گواور راه‌اندازی مرکز ارتباطی ایرانسل برای مالکان مسابقه فوتبال ستارگان ایرانی زیر بمباران در ضاحیه جنوبی چرایی نقض آتش بس غزه توسط تل‌آویو؛ تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی سال رکوردزنی صندوق‌های طلا و زعفران در بورس کالا تراکتور به دنبال صدرنشینی؛ مصاف حساس شاگردان بوژوویچ و رحمتی هشدار نسبت به بازگشایی یک گذرگاه میان عراق و سوریه بعد از ۱۱ سال جدول رسمی حقوق ۱۴۰۴ کارگران منتشر شد + جزییات پشت‌پرده واگذاری مجموعه‌های ورزشی معنای استاندارد نظامی در گوشی های موبایل چیست؟ توسعه صنعت در زرند منطبق با شرایط زیست محیطی باشد همدردی مردم شهرستان‌ دهلران با حادثه دیدگان بندر شهید رجایی بندرعباس زمان اعلام برندگان نوبل ۲۰۲۵ مشخص شد

6

اعلام جزئیاتی در خصوص آتش‌سوزی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد

  • کد خبر : 57403
  • 29 ژانویه 2025 - 1:19
اعلام جزئیاتی در خصوص آتش‌سوزی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد

مشهد – رئیس بیمارستان امام رضا (ع) در خصوص آتش‌سوزی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد جزئیاتی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینی اظهار کرد: گزارش آتش‌سوزی در بیمارستان امام رضا (ع) مربوط به یک فضای پستو مانند، پشت لنژری بیمارستان است که پتوهای بیماران قبل از شستن در این مکان پرزگیری می‌شود.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) افزود: طبق گزارشی که به دست ما رسیده احتمالأ حریق بخاطر افتادن ته سیگار بوده و باعث شعله‌ور شدن آتش شده که خوشبختانه با کمک عزیزان آتش‌نشانی، آتش سریعاً کنترل شده و دستگاه‌ها، وسایل و پرسنل ما هیچ صدمه ندیده‌اند.

وی افزود: مسئله‌ای که در مورد بحث ایمنی بیمارستان‌ها وجود دارد این است که بسیاری از استانداردهایی که اکنون سازمان آتش‌نشانی مطرح می‌کند اجرای زمان‌بری دارد و شاید بعضی از آنها هم قابل انجام نیست چون خیلی از ساختمان‌ها قدیمی است و تغییر آن مستلزم وجود یک محل جدید و کاملاً با استانداردهای حال حاضر است، این امر مبتلا به اکثریت قریب به اتفاق بیمارستانها و مراکز درمانی کشور است، اما با وجود تمام این مسائل تا به الان ما تعامل سازنده‌ای با سازمان آتش‌نشانی برای حفظ ایمنی بیمارستان داشته ایم.

حسینی گفت: مسئولیت بیمارستان به عهده ما است و ما قطعاً نسبت به موضوعات ایمنی بیمارستان و بیماران حساسیت زیادی داریم.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) افزود: برای انجام هر مأموریت غیر فوریتی، اطلاع‌رسانی و هماهنگی اداری و اجرایی قبلی لازم است اما موردی که مدیرعامل محترم سازمان آتش‌نشانی مبنی بر عدم اجازه بیمارستان امام رضا برای ورود نردبان آتش‌نشانی برای تست آن اعلام کرده‌اند اصلاً نه با مدیریت بیمارستان و نه با حراست بیمارستان هماهنگ نشده و حتی اطلاع‌رسانی نیز نشده بود و به همین دلیل مسئولین حوزه حفاظت فیزیکی برای رعایت امنیت و حفظ شرایط بیمارستان به کسی اجازه ورود نداده‌اند ولی به مأمور مربوطه ضرورت هماهنگی توسط مسئول حراست آتش نشانی با حراست بیمارستان گوشزد شده ولی متأسفانه این اقدام صورت نگرفته است.

وی اظهار کرد: در بحث آتش‌سوزی بیمارستان قائم نیز چنین موضوعی مطرح شد که سازمان آتش‌نشانی تمایل داشتند که یک پایگاه در محل بیمارستان امام رضا بزنند و بیمارستان مانع این قضیه شده و من این مسئله را هم کاملاً تکذیب می‌کنم.

حسینی گفت: ضرورت این موضوع مربوط به ما نیست و مربوط به مسئولان امنیتی و خدماتی شهرستان از جمله شهرداری و فرمانداری است که باید با دانشگاه علوم پزشکی تعامل کنند، که آیا ضرورتی بر استقرار چنین فضایی در این منطقه هست یا نه؟!

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=57403

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.