آوین ویژه»

سایت شرکت برق تهران از دسترس خارج شد افشای مسیر جدید صادرات کالاهای ترکیه به اراضی اشغالی «۴۰ هزار سرباز» آماده نمایش شد آمادگی شهرداری ایلام برای خدمات به مسافران نوروزی استاندار قزوین: ۹۰ درصد آب استان از چاه تأمین می‌شود تدابیر امنیتی بی‌سابقه حشد شعبی نزدیک مرزهای عربستان راه اندازی مرکز جامع شهید ذوالفقاری جهت حمایت از زنان در معرض آسیب کشور باید خود را با فعال سازی مکانیسم ماشه وفق دهد واردکنندگان برنج خواستار شفاف‌سازی فرایند واردات برنج شدند رعایت اصول حفاظت و اطلاعات عامل مهم اصول قدرت کشور است پیش بینی وزارت علوم برای احداث یک هزار خوابگاه متاهلی در سال جاری انصارالله هشدار داد/ غزه آرام نشود، هیچ آرامشی در منطقه نخواهد بود یونیفل: «اسرائیل» قطعنامه ۱۷۰۱ را نقض کرده است درگیری در کابینه تل‌آویو؛ بودجه وزارت‌خانه‌ها آب رفت! زائری: «خیمه» را اگر قبل انقلاب چاپ می‌کردیم شاید اینقدر مشکل نداشتیم سهم ۷۴درصدی حقیقی‌ها از معاملات هفتگی بورس تحقق رویای خانه‌دار شدن مددجویان مازندران؛ ۹۴۵ واحد مسکن تحویل شد حضور مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن کریم

6

ارتباط مستقیم مردم و مسئولان کلید تحقق عدالت اجتماعی است

  • کد خبر : 124725
  • 09 جولای 2025 - 6:18
ارتباط مستقیم مردم و مسئولان کلید تحقق عدالت اجتماعی است

بوشهر- سرپرست فرمانداری شهرستان بوشهر گفت: ارتباط مستقیم و مستمر میان مردم و مسئولان، کلید تحقق عدالت اجتماعی در شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور خود در برنامه ارتباط مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ و پاسخ به تماس‌های شهروندان گفت: در این برنامه به بررسی دغدغه‌ها، درخواست‌ها و مسائل مردم پرداخته شد.

وی گفت: فرصتی فراهم شد تا جمعی از شهروندان شهرستان بوشهر به‌صورت تلفنی تماس گرفته و موضوعاتی نظیر مشکلات خدمات شهری، مسائل اشتغال، پروژه‌های عمرانی، مشکلات زیرساختی و درخواست‌های مرتبط با دستگاه‌های اجرایی را مطرح کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بوشهر با تأکید بر اهمیت ایجاد و تقویت ارتباطات دوسویه و مستمر بین مردم و مسئولان، حضور در چنین برنامه‌هایی را فرصتی مغتنم برای شناخت بهتر مشکلات و نیازهای واقعی جامعه دانست و بیان کرد: ارتباط مستقیم و مستمر میان مردم و مسئولان، کلید ارتقای کارآمدی و تحقق عدالت اجتماعی در سطح شهرستان است و از این طریق می‌توان گام‌های موثرتری در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم برداشت.

وی تاکید کرد: تمامی مسائل و درخواست‌های مطرح شده در این برنامه، با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه، تا حصول نتیجه نهایی به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان بوشهر در پایان ضمن قدردانی از مشارکت فعال مردم در این برنامه، از برنامه‌ریزی برای استمرار ارتباطات مردمی در بازه‌های زمانی مختلف خبر داد و بر ضرورت نهادینه شدن این تعاملات به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از فرآیند مدیریت و حکمرانی محلی تاکید کرد تا در نهایت به ارتقای رضایتمندی عمومی و بهبود کیفیت خدمات منجر شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=124725

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.