آوین ویژه»

کف قیمت دلار بسته شد؟ دستگیری ۳ توزیع کننده مواد مخدر در تبریز قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه امروز شنبه 8 آذر/ افزایش تمام قیمت ها + جدول نماز جمعه نهادی مردمی و بلندگوی مطالبات است لزوم مدیریت هوشمندانه برای ارتقای امنیت زندان‌های کرمانشاه مخبر: جلوگیری از خام‌فروشی، راهکار اصلی رونق صنعت پتروشیمی است قطر بین ایران و آمریکا میانجیگری می‌کند؟ نتایج علمی اولیه شرکت‌کنندگان نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ اعلام شد چشم انداز هوش مصنوعی در کشاورزی جهان تا ۲۰۳۳؛ آسیا و اقیانوسیه سریع‌ترین رشد را دارد جنایت در غزه فرش قرمز فینال «دانتون ابی» را هم متاثر کرد اطلاعیه دانشگاه آزاد در خصوص زمان حذف و اضافه ترم جدید قیمت سکه رسماً ریخت (۲۳ شهریور ۱۴۰۴) تعیین سقف قیمت برای برنج وارداتی بازار برنج را آشفته‌تر می‌کند واکنش صنعت ایران به تعرفه‌ها چیست؟ | صنایع فلزی بدون طرح توسعه دچار رکود می‌شوند سیستان و بلوچستان؛ قطب نوظهور تولید انرژی های تجدیدپذیر کشور می‌شود جراره: حل مسائل آموزشی نیازمند نگاهی ویژه به دانشگاه فرهنگیان است زلنسکی: قطع گاز روسیه از طریق اوکراین، بزرگ‌ترین شکست مسکو است ‍ گام‌های استراتژیک در اجرای پروژه‌های مشترک ایران و آذربایجان

16

بازارچه «مله خورد» سروآباد ظرفیتی برای توسعه تجارت است

  • کد خبر : 8122
  • 13 نوامبر 2024 - 14:41
بازارچه «مله خورد» سروآباد ظرفیتی برای توسعه تجارت است

سروآباد_معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بازارچه مرزی «مله خورد» در سروآباد ظرفیتی برای توسعه تجارت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی دهقانی دهنوی ظهر چهارشنبه در بازدید از بازارچه مرزی «مله خورد» در سروآباد اظهار کرد: بازارچه مرزی «مله خورد» فرصتی برای رونق اقتصادی و توسعه شهرستان مرزی سروآباد و در نهایت استان کردستان است.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت بازارچه مرزی «مله خورد» مهاجرت معکوس از شهر به روستا فراهم می‌شود و ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه از سوی وزرای صمت و ارتباطات پیشنهاد آزاد شدن واردات گوشی آیفون به دولت ارائه شد، افزود: این پیشنهاد به تصویب رسید و واردات گوشی آیفون به کشور آزاد و مشمول رجیستری است.

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: افرادی که به خارج از کشور سفر می‌کنند و برای مصرف شخصی گوشی آیفون خریداری کنند تعرفه ۳۰ درصد تعیین شده و در رویه تجاری آن نیز نرخ ۱۵ درصدی در نظر گرفته شده است.

دهقان‌دهنوی با اشاره به اینکه در حال حاضر واردات این گوشی در کشور آزاد است، بیان کرد: هموطنانی که در خارج از کشور گوشی آیفون خریداری کنند در بدو ورود به کشور می‌توانند آن را اظهار موقت کنند.

وی همچنین از فعال شدن سامانه همتا در چند روز آینده خبر داد و گفت: این سامانه برای رجیستری گوشی فعال می‌شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=8122

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.