آوین ویژه»

دولت به دنبال کاهش هزینه‌های غیرضروری است وقتی صحنه نفس می‌کشد؛ تئاتر توان‌خواهانه آفتاب در تالار هنر شهادت مأمور انتظامی گلستانی در حمله تروریستی در چابهار هفتمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور به کار خود پایان داد واگذاری قسطی ۱۵هکتار اراضی ملی شمیرانات به‌قیمت ۱۵میلیون تومان قیمت ارزهای دیجیتال امروز شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ / بیت‌کوین کاهش یافت و اتریوم رشد جزئی داشت چالش‌ها و ظرفیت‌های موجود در نظام رتبه‌بندی آموزش عالی بررسی می شود تل‌آویو برای اجرای طرح «ترامپ» آماده می‌شود توضیحات قوه قضائیه درباره بازداشت یک محکوم به ‌اتهام تصویربرداری وزیر بهداشت با ایجاد دانشگاه‌های غیرانتفاعی پزشکی موافقت کرده است فروش صندلی پزشکی به داوطلبان کنکور آئین تجلیل از ۵۰ حافظ کل نهج البلاغه برای اولین بار در کاشان برگزار شد سیاح: حکومت باید رمزدارایی‌‌ها را آزاد کند و به رسمیت بشناسد هشدار مکرون به ترامپ درباره اعمال تعرفه تعداد سهام‌داران فعال بورس از مرز 866هزار کد فراتر رفت رسایی: ما باید در توییتر باشیم، جای مردم نیست! /فیلم امیر ایرانی:اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای بر تمامیت سرزمینی‌ کشورمان وارد شود سرگردانی ده‌ها هزار مسافر با اعتصاب کارکنان خطوط هوایی کانادا

16

بازارچه «مله خورد» سروآباد ظرفیتی برای توسعه تجارت است

  • کد خبر : 8122
  • 13 نوامبر 2024 - 14:41
بازارچه «مله خورد» سروآباد ظرفیتی برای توسعه تجارت است

سروآباد_معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بازارچه مرزی «مله خورد» در سروآباد ظرفیتی برای توسعه تجارت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی دهقانی دهنوی ظهر چهارشنبه در بازدید از بازارچه مرزی «مله خورد» در سروآباد اظهار کرد: بازارچه مرزی «مله خورد» فرصتی برای رونق اقتصادی و توسعه شهرستان مرزی سروآباد و در نهایت استان کردستان است.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت بازارچه مرزی «مله خورد» مهاجرت معکوس از شهر به روستا فراهم می‌شود و ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه از سوی وزرای صمت و ارتباطات پیشنهاد آزاد شدن واردات گوشی آیفون به دولت ارائه شد، افزود: این پیشنهاد به تصویب رسید و واردات گوشی آیفون به کشور آزاد و مشمول رجیستری است.

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: افرادی که به خارج از کشور سفر می‌کنند و برای مصرف شخصی گوشی آیفون خریداری کنند تعرفه ۳۰ درصد تعیین شده و در رویه تجاری آن نیز نرخ ۱۵ درصدی در نظر گرفته شده است.

دهقان‌دهنوی با اشاره به اینکه در حال حاضر واردات این گوشی در کشور آزاد است، بیان کرد: هموطنانی که در خارج از کشور گوشی آیفون خریداری کنند در بدو ورود به کشور می‌توانند آن را اظهار موقت کنند.

وی همچنین از فعال شدن سامانه همتا در چند روز آینده خبر داد و گفت: این سامانه برای رجیستری گوشی فعال می‌شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=8122

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.