آوین ویژه»

۵ غول بزرگ اروپایی خواهان طارمی سخنگوی وزارت خارجه قطر: زنگ خطر را به صدا در می‌آوریم کلاس درس تمام مقاطع تحصیلی فیروزکوه فردا غیر حضوری است شهید باقری با عملیات‌های موشکی خود پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی را داد مجمع عمومی سازمان ملل بر حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین تأکید کرد «بروتالیست» رای منتقدان نیویورک را گرفت/ آدرین برودی بهترین بازیگر بارش پراکنده باران در استان بوشهر پیش بینی می شود میدری: هیچ برنامه‌ای برای حذف یارانه‌ها وجود ندارد مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس در مراسم گشایش سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۴ شرکت کرد قیمت تتر امروز دوشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۴/ کاهش قیمت تتر جستجو ها برای یافتن نوجوان گمشده در جنگل های فومن ادامه دارد حمایت از حلقه‌های میانی یکی از راه‌های مهم شکوفایی ظرفیت‌های مردمی است طرح ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی جزیره بوموسی با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی شد ولادت حضرت جواد الائمه (ع) هیئت کجا برویم؟ سوال روز بیست و دوم پویش «زندگی با آیه‌ها» در خراسان رضوی اسرائیل پیکر یحیی السنوار را تحویل نمی‌دهد کمبود پلی‌ پروپیلن زنجیره تامین خودرو را تحت فشار قرار داد تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

4

مخالفت قاطع پرسپولیسی‌ها با تعویق دربی

  • کد خبر : 71757
  • 21 فوریه 2025 - 10:28
مخالفت قاطع پرسپولیسی‌ها با تعویق دربی

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر ورزشی، درست نقطه مقابل پیشکسوتان استقلال که اصلا با هم هماهنگ نیستند و معمولا حمایتی از منافع باشگاه و تیم استقلال ندارند، پیشکسوتان پرسپولیس، حتی آنها که سالی یک بار نه باشگاه سراغ شان را می گیرد و نه خودشان سراغ باشگاه می روند، کاملا هماهنگ با […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر ورزشی، درست نقطه مقابل پیشکسوتان استقلال که اصلا با هم هماهنگ نیستند و معمولا حمایتی از منافع باشگاه و تیم استقلال ندارند، پیشکسوتان پرسپولیس، حتی آنها که سالی یک بار نه باشگاه سراغ شان را می گیرد و نه خودشان سراغ باشگاه می روند، کاملا هماهنگ با مصالح و منافع پرسپولیس حرکت می کنند.

به طور نمونه در حالی که ۴۸ ساعت می شود جنگ برگزار شدن یا نشدن دربی بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شده، تا به حال هیچ پیشکسوتی از استقلال در این خصوص حرفی نزده اما پیشکسوتان سرخ برای حمایت از منافع باشگاه خودشان که برگزاری دربی در زمان تعیین شده است، وارد گود شده اند.

به طور نمونه امیرحسین اصلانیان در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری میزان گفته است؛ دربی باید همان نهم اسفند برگزار شود.

مهاجم اسبق پرسپولیس می گوید؛  هر بازی برای پرسپولیس مهم است و هر امتیازی از دست بدهیم، قطعاً در آینده حسرت آن را خواهیم خورد. بازی دربی حساسیت‌های خودش را دارد و از لحاظ روحی و روانی یک مسابقه مجزا تلقی می‌شود. هر ۲ تیم قطعاً دوست ندارند که بازنده باشند و همانند گذشته این ترس باعث می‌شود که نتیجه مساوی از آب در بیاید. هر ۲ تیم ضعف‌های خاص خودشان را دارند و به نظرم ایجاد برنامه‌ریزی درست می‌تواند تیم برنده را مشخص کند.

 استقلال بعد از دربی باید به مصاف النصر عربستان برود و طبق اصول حرفه‌ای که در کل دنیا در جریان است هیچ مشکلی ندارد و هیچ دیداری نباید لغو شود. به نظرم باید این دیدار به قوت خودش برگزار شود. امیدوارم امتیازات لازم را کسب کنیم و از مدعیان غافل نشویم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=71757

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.