آوین ویژه»

وزیر راه: کریدور ریلی چابهار – زاهدان تحولی بزرگ در اقتصاد کشور رقم خواهد زد حملات جدید آمریکا به مناطقی در یمن تصادف خودرو سواری با تریلی در محور همدان _کرمانشاه سه مصدوم برجا گذاشت روند صعودی بورس در اولین روز معاملات سامانه جوان پلاس برای انتخاب جوان برتر رونمایی شد پل سه راه جویبار مرکز مازندران ۲ ماه آینده افتتاح می‌شود مجلس در حال پیگیری سوال از وزیر صمت / سه محور مهم مطرح شد آب شرب قشلاق «وزیر جنگ» مشگین‌شهر در کمتر از دو ماه تأمین شد پاسخ انتقام جویانه چین به تعرفه های ترامپ «مشق پیانونوازی ایرانی» رونمایی شد؛ اهمیت دوباره پیانوی ایرانی مشکل فاضلاب عالی‌شهر رفع می‌شود تذکر مجلس به ۳ وزیر در خصوص مشکل کامیون‌داران در مرز ترکیه اعتراض به جشنواره فجر بالا گرفت کاهش تصادفات در مرکزی نیازمند فرهنگ سازی و اجرای صحیح قوانین است درخواست نخست وزیر انگلیس برای اعمال فشار مضاعف از سوی اروپا بر روسیه نفت سپاهان؛ مرجع قیمت جهانی در بازار روانکارها مراسم هفتگی هیئت میثاق با شهدا برگزار می شود ۳۰۸ هزار راس دام علیه بیماری‌های مشترک در استان مرکزی ایمن سازی شدند

4

مخالفت قاطع پرسپولیسی‌ها با تعویق دربی

  • کد خبر : 71757
  • 21 فوریه 2025 - 10:28
مخالفت قاطع پرسپولیسی‌ها با تعویق دربی

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر ورزشی، درست نقطه مقابل پیشکسوتان استقلال که اصلا با هم هماهنگ نیستند و معمولا حمایتی از منافع باشگاه و تیم استقلال ندارند، پیشکسوتان پرسپولیس، حتی آنها که سالی یک بار نه باشگاه سراغ شان را می گیرد و نه خودشان سراغ باشگاه می روند، کاملا هماهنگ با […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر ورزشی، درست نقطه مقابل پیشکسوتان استقلال که اصلا با هم هماهنگ نیستند و معمولا حمایتی از منافع باشگاه و تیم استقلال ندارند، پیشکسوتان پرسپولیس، حتی آنها که سالی یک بار نه باشگاه سراغ شان را می گیرد و نه خودشان سراغ باشگاه می روند، کاملا هماهنگ با مصالح و منافع پرسپولیس حرکت می کنند.

به طور نمونه در حالی که ۴۸ ساعت می شود جنگ برگزار شدن یا نشدن دربی بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شده، تا به حال هیچ پیشکسوتی از استقلال در این خصوص حرفی نزده اما پیشکسوتان سرخ برای حمایت از منافع باشگاه خودشان که برگزاری دربی در زمان تعیین شده است، وارد گود شده اند.

به طور نمونه امیرحسین اصلانیان در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری میزان گفته است؛ دربی باید همان نهم اسفند برگزار شود.

مهاجم اسبق پرسپولیس می گوید؛  هر بازی برای پرسپولیس مهم است و هر امتیازی از دست بدهیم، قطعاً در آینده حسرت آن را خواهیم خورد. بازی دربی حساسیت‌های خودش را دارد و از لحاظ روحی و روانی یک مسابقه مجزا تلقی می‌شود. هر ۲ تیم قطعاً دوست ندارند که بازنده باشند و همانند گذشته این ترس باعث می‌شود که نتیجه مساوی از آب در بیاید. هر ۲ تیم ضعف‌های خاص خودشان را دارند و به نظرم ایجاد برنامه‌ریزی درست می‌تواند تیم برنده را مشخص کند.

 استقلال بعد از دربی باید به مصاف النصر عربستان برود و طبق اصول حرفه‌ای که در کل دنیا در جریان است هیچ مشکلی ندارد و هیچ دیداری نباید لغو شود. به نظرم باید این دیدار به قوت خودش برگزار شود. امیدوارم امتیازات لازم را کسب کنیم و از مدعیان غافل نشویم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=71757

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.