آوین ویژه»

روسیا الیوم: فرانسه در ترور پسر قذافی دست داشته است طرح گردشگری بیابان لوت شهداد در انتظار تصویب وزارت میراث فرهنگی المشاط: در ۷ اکتبر فلسطینی‌ها عزت خود را بازیافتند شبکه‌های اجتماعی بزرگ برای حفاظت از نوجوانان رده‌بندی می‌شوند جزییات اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در کرمانشاه عارف: شورای عالی اداری اصلاح ساختار جهاد کشاورزی را ابلاغ کرده است آیا دانشگاه آزاد اسلامی آماده پذیرش نسل Z است؟ ساخت دوباره «فرار از زندان» در دستور کار قرار گرفت/ بازیگران اصلی نیستند حضور سحر قریشی در حرم امام رضا با استایل جنجالی + عکس پزشکیان: باید از تجربیات موفق جهانی برای تهیه نقشه راه مناطق آزاد و بنادر استفاده کنیم حمله آمریکا به فرودگاه الحدیده یمن واکنش‌ها در جامعه صهیونیستی نسبت به پیشنهاد جدید حماس هشدار ونزوئلا به ترینیداد درباره اجازه استفاده آمریکا از فرودگاهش رودخانه کرگانرود تالش طغیان کرد رونمایی از ۶ محصول دانش‌بنیان در کرمان با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور بارش شبانه برف در تفرش اجرای نمایش «ستارخان» در تبریز ورود دانشگاه آزاد به بررسی حوادث اخیر؛ برگزاری نشست‌ با هزاران استاد

3

سخنگوی وزارت خارجه قطر: زنگ خطر را به صدا در می‌آوریم

  • کد خبر : 244895
  • 04 فوریه 2026 - 2:01
سخنگوی وزارت خارجه قطر: زنگ خطر را به صدا در می‌آوریم

سخنگوی وزارت خارجه غزه به شدت درباره اوضاع انسانی در غزه هشدار داد و گفت: زنگ خطر را درباره اوضاع خطرناک انسانی در غزه به صدا در می آوریم. کمک ها به شکل مطلوب وارد نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ماجد الانصاری سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت: گذرگاه رفح باید به شکل کامل برای ورود کمک ها به غزه باز شود و استفاده از آن به عنوان اهرم فشار قابل قبول نیست.

وی افزود: ممانعت از خروج هزاران نفر از افراد نیازمند درمان خارج از غزه جنایت است و باید این موضوع حل شود.

سخنگوی وزارت خارجه قطر تاکید کرد: تلاش های بین المللی برای تضمین بازگشایی کامل گذرگاه رفح و تضمین ورود کمک ها به غزه، جریان دارد. زنگ خطر را درباره اوضاع خطرناک انسانی در غزه به صدا در می آوریم. کمک ها به شکل مطلوب وارد غزه نشده است.

وی افزود: همه طرفها در راستای ممانعت از تنش در منطقه در حال رایزنی هستنند. درباره پرونده ایران اوضاع باید از تنش به سمت گفتگو پیش برود. تلاش ها برای ممانعت از افزایش سطح تنش در منطقه ادامه دارد. رایزنی ها با ایران در بالاترین سطح به منظور ممانعت از تشدید تنش ادامه دارد.

الانصاری بیان کرد: روی آوردن به میز مذاکره بهترین راه برای حل مشکلات است. همه اقدامات احتیاطی لازم را به عمل می آوریم اما هم اکنون ترجیح می دهیم که از گزینه های دیپلماتیک سخن بگوییم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=244895

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.