آوین ویژه»

بازار ارز توافقی با شفافیت در عرضه و تقاضا، رانت‌ها را حذف می‌کند فستیوال ملی جوانان در زاهدان هشدار ورود موج بارش‌های سنگین و رانش کوه در جاده چالوس کاهش ۱۲۶ مگاواتی مصرف برق ادارات اصفهان در تعطیلات جزئیات عرضه اولیه اروند/ سهامداران بورس بخوانند واردات قطعات چینی خودرو؛ از افتضاح تا عالی محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمالی کشور| تردد در این مسیر ممنوع شد حملات هوایی آمریکا به کشتی اسرائیلی «گلکسی لیدر» در یمن حقوق کارمندان و مستمری‌ها در آستانه تغییر بزرگ؛ لایحه جنجالی وارد مرحله نهایی شد آغاز مرحله دوم طرح الگوی نوین تغذیه دانشجویی در ۶۷ دانشگاه اتحادیه علمای یمن: خواهان جهاد در سوریه علیه اشغالگران آمریکایی و اسرائیلی هستیم یادداشت اقتصادی|سایه ابهام بر بازار سرمایه قالیباف: امر جناحی را هرگز و با هیچ بهانه و عذری بر امر ملی مقدم نکنیم فخیم‌زاده جلوی دوربین سریال تاریخی‌؛ تصویربرداری «گذرگاه» ادامه دارد باید مانند شهدا، در شرایط سخت آرمان‌هایمان را تغییر ندهیم ناریشکین: استقلال اوکراین در آستانه فروپاشی است قیمت طلا و دلار امروز یکشنبه 12بهمن/ کاهش قیمت ها + جدول و جزئیات کامل ادعای جنجالی یک نماینده درباره شهادت ابراهیم رئیسی

8

تعطیلی ادارات تأثیر قابل ملاحظه‌ای در مدیریت مصرف انرژی داشته است

  • کد خبر : 30813
  • 17 دسامبر 2024 - 0:49
تعطیلی ادارات تأثیر قابل ملاحظه‌ای در مدیریت مصرف انرژی داشته است

تهران- استاندار تهران گفت: تعطیلی ادارات تأثیر قابل ملاحظه‌ای در مدیریت مصرف انرژی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از شرکت توزیع برق منطقه‌ای تهران و مرکز هدایت و کنترل برق که با همراهی میر محمد غراوی، معاون عمرانی، محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظام و هادی شرفی، سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران انجام شد، در جمع خبرنگاران بر ضرورت نظارت مدیران دستگاه‌های اجرایی بر روند مصرف سوخت و انرژی در سازمان‌های تحت مدیریتشان تاکید کرد.

استاندار تهران در ادامه ضمن قدردانی از مردم برای همکاری در حوزه مصرف انرژی گفت: ضروری است که همه در این حرکت ملی سهیم شویم.

معتمدیان با بیان اینکه وضعیت مصرف برق دستگاه‌ها به صورت برخط و میدانی در حال پایش است، افزود: بازرسان شرکت گاز، وضعیت مصرف گاز دستگاه‌ها را رصد می‌کنند و دستگاه‌های اداری موظف هستند با سازمان‌های ناظر همکاری لازم را به عمل آورند.

مقام عالی دولت در استان تهران عنوان کرد: تعطیلی ادارات تأثیر قابل ملاحظه‌ای در مدیریت مصرف انرژی داشته است.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=30813

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.