آوین ویژه»

افتتاح نخستین پایانه سبز در منطقه ۹ تهران کارگردان «آواز باد»: مستندسازی یعنی عشق و رهایی شماره بیست و پنجم «نمایش‌شناخت» منتشر شد هشدار سازمان ملل درباره اوضاع فاجعه‌بار غزه «منزلت کودکی در ایران از منظر حقوقی،تربیتی و ارتباطی»بررسی می شود گلوله باران جنوب لبنان از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی ستاد بحران در سازمان توسعه تجارت ایران تشکیل شد  اکران «بچه مردم» و «غریزه» از ۳۰ مهر تداوم رکورد شکنی‌های شاخص‌ بورس / گرد و خاک تالار شیشه‌ای ادامه دارد طالبان تهدید کرد؛ حمله پاکستان را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم! کشف انبار بزرگ مواد غذایی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد در قرچک وضع عوارض ۱۲۰ هزار تومانی بر آزادراه اصفهان – شیراز آیفون ۱۸ پرو احتمالاً با این ۶ قابلیت جدید عرضه خواهد شد نگرانی آمریکایی‌ها از برنامه‌های ترامپ عکس | رشد قارچ روی بدنه گوشی محبوب پوکو جنجال به پا کرد! تاکید وزیر علوم برضرورت توجه به آمایش آموزش عالی در اصلاح آیین نامه‌ها افزایش وزش باد و وقوع پدیده غبار در لرستان؛ کیفیت هوا کاهش می‌یابد آقایان؛ امنیت را رها کنید!

8

تعطیلی ادارات تأثیر قابل ملاحظه‌ای در مدیریت مصرف انرژی داشته است

  • کد خبر : 30813
  • 17 دسامبر 2024 - 0:49
تعطیلی ادارات تأثیر قابل ملاحظه‌ای در مدیریت مصرف انرژی داشته است

تهران- استاندار تهران گفت: تعطیلی ادارات تأثیر قابل ملاحظه‌ای در مدیریت مصرف انرژی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از شرکت توزیع برق منطقه‌ای تهران و مرکز هدایت و کنترل برق که با همراهی میر محمد غراوی، معاون عمرانی، محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظام و هادی شرفی، سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران انجام شد، در جمع خبرنگاران بر ضرورت نظارت مدیران دستگاه‌های اجرایی بر روند مصرف سوخت و انرژی در سازمان‌های تحت مدیریتشان تاکید کرد.

استاندار تهران در ادامه ضمن قدردانی از مردم برای همکاری در حوزه مصرف انرژی گفت: ضروری است که همه در این حرکت ملی سهیم شویم.

معتمدیان با بیان اینکه وضعیت مصرف برق دستگاه‌ها به صورت برخط و میدانی در حال پایش است، افزود: بازرسان شرکت گاز، وضعیت مصرف گاز دستگاه‌ها را رصد می‌کنند و دستگاه‌های اداری موظف هستند با سازمان‌های ناظر همکاری لازم را به عمل آورند.

مقام عالی دولت در استان تهران عنوان کرد: تعطیلی ادارات تأثیر قابل ملاحظه‌ای در مدیریت مصرف انرژی داشته است.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=30813

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.