آوین ویژه»

فوری/ حکم پزشکیان برای سخنگوی ستاد جلیلی کشف ۲۲ تن سنگ سلستین در دامغان؛ یک نفر دستگیر شد مایکل کین به سینما بازگشت؛ خروج از بازنشستگی برای کار با وین دیزل خوانش نمایشنامه «مرگ» وودی آلن هشدار نسبت به نگاه تک‌بعدی به مهریه و ضرورت اجرای متناسب قانون هلال احمر فلسطین: ۲۲ هزار نفر به درمان خارج از غزه نیاز دارند ترکیب استقلال مقابل تراکتور حرم عبدالعظیم‌ حسنی در لحظه تحویل سال میزبان هزاران زائر شد نشریات دینی از تحولات جامعه تأثیر پذیرفته‌اند؛ چالش‌های پیش‌روی مجلات اندیشه‌ محور شاخص کیفیت هوای تهران نارنجی شد دمای هوای آذربایجان شرقی کاهش می‌یابد پهپاد حزب‌الله پروژه چندین میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد بسیج از دل مردم، برای مردم؛ اجرای ۱۲۲۴ برنامه طی هفته بسیج در بیرجند وزیر راه تقاطع غیر همسطح دهبکری بم را افتتاح کرد دیدار ترامپ و پوتین به میزبانی عربستان/ نقشه جدید ترامپ چیست؟ بابک زنجانی به پلیس فتا احضار شد؟ آغاز مرحله سکوت انتخاباتی در عراق قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه 14 آبان 1404/ کاهش تمام قیمت ها + جدول و جزئیات

8

آی‌مسیج فعال شد؟

  • کد خبر : 237931
  • 21 ژانویه 2026 - 21:48

در پی انتشار گزارش‌های پراکنده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر رفع محدودیت‌های سرویس «آی‌مسیج» (iMessage) برای کاربران ایرانی، بررسی‌های خبرآنلاین نشان می‌دهد که هیچ تغییر رسمی یا گسترده‌ای در وضعیت این سرویس رخ نداده و محدودیت‌های پیشین همچنان پابرجا هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی ۲۴ ساعت گذشته، گزارش‌های متعددی از سوی کاربران آیفون منتشر شده که ادعا می‌کنند سرویس پیام‌رسان اختصاصی اپل، یعنی آی‌مسیج، برای آن‌ها فعال شده است. بررسی‌های خبرآنلاین نشان می‌دهد که هیچ تغییر رسمی یا گسترده‌ای در وضعیت این سرویس رخ نداده و محدودیت‌های پیشین همچنان پابرجا هستند.

این شایعات در حالی قوت گرفته است که کاربران در کشور در روزهای اخیر با محدودیت‌های شدید اینترنتی مواجه هستند. 

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=237931

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.