آوین ویژه»

پیکر ناصر مسعودی روز شنبه در جوار میرزا کوچک خان آرام می‌گیرد قیمت گوشی‌های اقتصادی جدید سامسونگ فاش شد زمین لرزه ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند متا و تیک‌تاک به «ناتوانی در محافظت از کودکان» متهم شدند اسپیس‌ایکس قربانی اول جنگ قدرت ترامپ و امپراطوری ماسک تمام ظرفیت شهرداری کرمانشاه برای رفع معضل جمع آوری زباله پای کار است پرسپولیس از استقلال شکایت کرد رنگ‌آمیزی خیابان‌های تاشکند با نانو رنگدانه ایرانی تسهیل سرمایه‌گذاری در انرژی‌های خورشیدی گلستان با افزایش نرخ خرید برق وایولا دیویس دکترای افتخاری موسسه فیلم آمریکا را دریافت کرد رویترز: آلمان رهبری مذاکرات اروپا برای کاهش تحریم های سوریه را برعهده خواهد داشت مقامات رژیم اشغالگر به رسمیت شناختن کشور فلسطین را تاب نیاوردند امام جمعه گناوه از محل طبخ غذای معتکفین بازدید کرد نجات آب ــ ۱۵ | ایجاد «شبکه پژوهشکده‌های منطقه‌ای آب» زلنسکی استعفا می‌دهد؟ جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: نتانیاهو به دنبال نابودی آتش بس است جریمه نداشتن معاینه فنی روزانه چقدر است؟ وزیر کشور وارد سمنان شد

6

وزیر ارتباطات: اکوسیستم دولت دیجیتال طراحی شده است

  • کد خبر : 161416
  • 24 سپتامبر 2025 - 18:25
وزیر ارتباطات: اکوسیستم دولت دیجیتال طراحی شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای معاونین، با تشریح برنامه‌های در دست اجرا، اعلام کرد که اکوسیستم دولت دیجیتال در ۱۶ خوشه طراحی شده و بخشی از آن تا پایان سال جاری وارد فاز اجرایی خواهد شد؛ اقدامی که به گفته او می‌تواند تحولی جدی در نظام حکمرانی دیجیتال کشور رقم بزند.

به گزارش خبرآنلاین، سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ در جلسه شورای معاونین که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران، برگزار شد، گزارشی از اقدامات وزارت ارتباطات در دولت چهاردهم و جنگ ۱۲ روزه ارائه کرد.

به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، ستار هاشمی در این جلسه به طراحی اکوسیستم دولت دیجیتال اشاره کرد و با بیان اینکه این اکوسیستم نظام حکمرانی را متحول می‌کند، افزود: این اکوسیستم در ۱۶ خوشه به‌صورت حوزه‌محور طراحی شده است و با ابلاغیه ۵ بندی جدید رئیس‌جمهوری در حال پیگیری است.

وزیر ارتباطات اظهار امیدواری کرد که بتوانیم تا پایان سال جاری ۶ خوشه از این تعداد را اجرایی کنیم و به پیش ببریم.

وی اقدام دیگر وزارت ارتباطات در دولت چهاردهم را حمایت از تولید محتوا در این حوزه اعلام کرد و افزود: با اقدامات انجام‌شده و حمایت از این حوزه امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد شکل‌گیری نهضت تولید محتوا باشیم.

گزارشی از اقدامات وزارت ارتباطات در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه

هاشمی در بخشی از گزارش خود به اقدامات وزارت ارتباطات در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه اولویت ما پایداری شبکه و برقراری ارتباط بین افراد خانواده در این ایام بود، گفت: این مهم با تعامل با اپراتورهای ارتباطی به‌خوبی انجام شد و ارتباطات پایدار برقرار بود.

وی به تلاش دشمن برای استفاده از زیرساخت‌های پستی اشاره کرد و افزود: با هوشمندی و اهتمام کارکنان باجه‌های تحویل پست، اجازه این کار به دشمن داده نشد. وزیر ارتباطات به تعامل خوب این وزارتخانه با شرکت مخابرات ایران در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه اشاره کرد و گفت: با همکاری این شرکت، ترافیک مراکز حیاتی به سمت مراکز مخابراتی تخلیه شد و این کار به‌صورت مستمر ادامه دارد.

هاشمی، همکاری با وزارت جهاد کشاورزی و صمت برای توزیع کالاهای اساسی در شهرهای مسافرپذیر و شلوغ در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه را یکی دیگر از اقدامات وزارت ارتباطات در این روزها عنوان کرد.

۵۸۳۲۳

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=161416

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.