آوین ویژه»

مشکل آب شهرستان زهک حل شد بسته خبری ۲۹ آذر ماه خبرگزاری مهر استان کردستان چرا قانونی وضع کنیم که مدتی بعد مجبور به عوض کردن آن شویم؟ ربیعی برای تغییر ساعت بازی ذوب‌آهن با ملوان درخواست داد ایران برای تمام کارگران افغان تعیین تکلیف کرد چرا آگاهی از اخبار روز می‌تواند مسیر زندگی ما را تغییر دهد؟ جشنواره رسانه‌ای «طنین» ویژه بانوان رسانه‌ای زنجان برگزار شد «امشب به صرف بورش و خون» نمایشی که مدیون بازیگران خود است اقتدار پلیس در نفوذ کلامش است هلی‌برد نیرو و تجهیزات به ارتفاعات سبزکوه و ارمند پیش بینی وزش باد شدید، گردوخاک و بارش پراکنده برای قم طی هفته جاری ادعای نتانیاهو: ترامپ عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را تضمین خواهد کرد دستور ویژه عارف به وزیر کشور برای بررسی دقیق قتل دانشجوی دانشگاه تهران آبرسانی به ۵۵ روستای روانسر و افتتاح تصفیه‌خانه دانشگاه رازی ادامه درگیری نیروهای جولانی و قسد؛ چند پهپاد کردهای سوری سرنگون شد پزشکیان مأموریت اقتصادی دولت را اعلام کرد اجرای ویژه برنامه‌های سالگرد شهادت سید حسن نصرالله در مدارس علمیه حماس: باج خواهی و تهدید به جنگ نتیجه‌ای به همراه ندارد

4

معاون رگولاتوری: دکل‌های موبایل خطری برای سلامتی ندارند

  • کد خبر : 150257
  • 02 سپتامبر 2025 - 14:24
معاون رگولاتوری:  دکل‌های موبایل خطری برای سلامتی ندارند

سید محمدحسن جوادزاده، معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اعلام کرد تمامی دکل‌ها و ایستگاه‌های BTS به‌طور مستمر پایش می‌شوند تا هیچ خطری برای سلامت مردم نداشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین، سید محمدحسن جوادزاده، معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تأکید کرد توسعه شبکه‌های ارتباطی کشور همواره با رعایت کامل استانداردهای ایمنی و با اولویت حفظ سلامت مردم انجام می‌شود. او گفت همه دکل‌ها و ایستگاه‌های BTS به‌طور مستمر تحت پایش قرار دارند تا هیچ تهدیدی برای شهروندان ایجاد نکنند.

به گفته جوادزاده، سطح پرتوهای منتشرشده از دکل‌های مخابراتی بسیار کمتر از حد مجاز است و مردم نباید نگرانی در این زمینه داشته باشند. او یادآور شد که مرجع قانونی تعیین حدود پرتوهای غیریونساز، سازمان انرژی اتمی کشور است و این حدود بر اساس استانداردهای معتبر بین‌المللی و با رویکردی سخت‌گیرانه تدوین شده است.

به نقل از زومیت، معاون امور رادیویی رگولاتوری توضیح داد که اپراتورهای تلفن همراه موظف هستند تمامی تجهیزات خود را دقیقاً در همین چارچوب نصب و بهره‌برداری کنند.

او خاطرنشان کرد رگولاتوری با استفاده از ایستگاه‌های پایش ثابت و سیار، سطح پرتوگیری در مناطق مختلف کشور را کنترل می‌کند و نتایج این پایش‌ها تاکنون نشان داده که تابش دکل‌های مخابراتی همواره کمتر از حد مجاز است.

جوادزاده در پایان تأکید کرد توسعه شبکه‌های ارتباطی در کشور تنها زمانی انجام می‌شود که سلامتی جامعه تضمین شود و این موضوع بالاترین اولویت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=150257

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.