آوین ویژه»

تصویری از کوروش تهامی در «قمارباز» افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در دالاهو سارق به عنف در تنگستان دستگیر شد ملاقات جبلی با جانبازان حمله رژیم صهیونیستی به رسانه ملی آغاز مرحله جدیدی از تثبیت قدرت منطقه‌ای ایران ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ / ارزش سهام ۴۹۰ هزار تومانی چقدر شد؟ عربستان: حمایت ما از تشکیل کشور مستقل فلسطین، تزلزل ناپذیر است سه بازیکن در آستانه جدایی از پرسپولیس «بورل» به‌روز رسانی دکترین هسته‌ای روسیه را محکوم کرد اهواز فرسنگ‌ها با استاندارد سرانه فضای سبز فاصله دارد جراره: جبهه شریان برای کار شبکه‌ای و بر اساس موضوعات مهم فعالیت دارد جعفری‌جلوه: تنظیم‌گری ساترا هم‌دلانه و تعاملی است+فیلم قیمت طلا با سر سقوط کرد (۲۵ فروردین) کاهش محسوس دما از هفته آینده در کشور هشدار به خریداران طلا در فضای مجازی/ مراقب «خالی‌فروشی» باشید گوشی جدید اپل معرفی شد / این آیفون 16E است برگزیدگان شانزدهمین دوره ارتقا قاریان و دعاخوانان معرفی شدند در شب دهم «خیمه هنر» چه گذشت؟؛ یک وداع باشکوه با «مقتل‌خوانی»

14

بازیکن سابق پرسپولیس: ۵۰ درصد بدنم سوخته بود اما زنده ماندم!

  • کد خبر : 112033
  • 09 می 2025 - 16:31
بازیکن سابق پرسپولیس: ۵۰ درصد بدنم سوخته بود اما زنده ماندم!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرورزشی، حمید طاهرخانی که سال گذشته دچار سوختگی شده بود، پس از مدتها غیبت سرانجام در میادین فوتبالی آفتابی شد. طاهرخانی به تماشای بازی ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان نشست که به سود تیم اصفهانی به پایان رسید. بازیکن پرسپولیسی ذوب آهن در پایان این بازی در […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرورزشی، حمید طاهرخانی که سال گذشته دچار سوختگی شده بود، پس از مدتها غیبت سرانجام در میادین فوتبالی آفتابی شد.

طاهرخانی به تماشای بازی ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان نشست که به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

بازیکن پرسپولیسی ذوب آهن در پایان این بازی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر هر چه که بود به خیر گذشت. یک سانحه آتش‌سوزی بود که به خیر گذشت. از اصحاب رسانه که پیگیر بودند، از مردم عزیز که دعا کردند و از باشگاه ذوب آهن، آقای ربیعی و خانواده‌ام هم خیلی ممنونم که همه‌جوره کنارم بودند. امیدوارم دیگر هیچ فوتبالیستی شاهد چنین اتفاقاتی نباشد.

طاهرخانی ادامه داد: وضعیتم خوب است. از دیروز به تمرینات اضافه شدم و یک روز است که با تیم دارم تمرین می‌کنم. مدتی به خاطر اینکه جلوی آفتاب نباید قرار می‌گرفتم نتوانستم به تمرینات بیایم. منتها از این هفته با تیم تمرین می‌کنم و ان‌شاءالله برویم برای فصل آینده.

طاهرخانی افزود: چون یک مصدومیت غیرقابل پیش‌بینی بود، سخت گذشت. انتظارش را نداشتم که چنین اتفاقی برایم بیفتد. به خاطر اینکه نتوانستم به تیم کمک کنم پیش خودم و آقای ربیعی و باشگاه ذوب آهن حس شرمندگی داشتم. پنجاه درصد بدونم سوخته بود منتها شدت آن در سطح دو و سه بود. به خاطر همین هم بود که به خیر گذشت.

بازیکن ذوب آهن درباره وضعیت آینده اش گفت: یک سال دیگر با تیم ذوب آهن قرارداد دارم. باید ببینیم من را برای فصل بعد می‌خواهند یا نه و اوضاع قرار است چطور پیش برود. 

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=112033

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.