آوین ویژه»

گوشی هوشمندی که از گلکسی و آیفون هم مقاوم‌تر خواهد بود راهیابی «اهلی» به چهار جشنواره جهانی صادرات ۶ هزار تن تخم‌مرغ به «قطر» از «دیر» با نظارت بهداشتی اعلام جدول زمان بندی آزمون‌های هجدهمین دوره «ترنم وحی» مهدقرآن افتتاح نمایشگاه «به گزارش زنان» ارزهای مهاجر بازار سهام را تکان داد دلار کانال ۱۲۳ هزار تومانی را فتح کرد/ دلار و درهم در آستانه موج صعودی جدید؟ مدیریت منابع آبی نیازمند مشارکت همگانی است هشدار پلیس راه درباره وضعیت جوی محور چالوس رویداد ملی «جایزه امیر» ترافیک سنگین در گردنه حیران آستارا ارمنستان و ایران تار و پودهایی درهم‌تنیده از یک فرش زیبا هستند قیمت طلای 18عیار امروز یکشنبه 16 آذر/ طلا رکورد جدید زد + جدول و جزئیات بازدید چراغ‌خاموش وزیر میراث فرهنگی از بافت تاریخی دهدشت ورود کمتر از ۴۰ درصد کمک‌های وعده‌ داده‌شده به نوار غزه نائب قهرمان کشتی جهان: هر چه دارم از امام رضا(ع) دارم نحوه استعلام دهک بندی یارانه مشخص شد + جزییات کرملین: غرب دارایی‌های روسیه را به نفع اوکراین سرقت کرد

4

درخشش دانشگاه آزاد در المپیاد علوم پزشکی با ۱۲ مدال و ۲ دیپلم افتخار

  • کد خبر : 159807
  • 21 سپتامبر 2025 - 17:22
درخشش دانشگاه آزاد در المپیاد علوم پزشکی با ۱۲ مدال و ۲ دیپلم افتخار

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در هفدهمین دوره المپیاد علمی علوم پزشکی خوش درخشیدند و موفق به کسب ۶ مدال طلا، یک مدال نقره، سه مدال برنز و همچنین دو دیپلم افتخار شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، با حضور گسترده دانشجویان از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، شاهد رقابت‌های فشرده و جانانه‌ای در حیطه‌های مختلف علمی بود. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، با تکیه بر دانش عمیق، پشتکار فراوان توانستند درخشش چشمگیری از خود نشان دهند و برگ زرین دیگری بر افتخارات علمی این نهاد دانشگاهی بیفزایند.

حامد حسن پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تبریک این موفقیت‌های درخشان، گفت: این افتخارآفرینی بی‌سابقه دانشجویان ما در هفدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، حاصل یک تلاش گروهی و هم‌افزایی مثال‌زدنی است. این مهم نه تنها مرهون استعداد و پشتکار فردی دانشجویان عزیز است، بلکه نتیجه حمایت‌های بخش های مختلف دانشگاه از جمله: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دبیران دانشجویی و سرپرستان المپیاد در مناطق مختلف دانشگاه است.هدف ما همواره شناسایی، پرورش و هدایت استعدادهای برتر به سمت قله‌های علم و پژوهش بوده و این نتایج درخشان، گواهی بر صحت این رویکرد است. امیدواریم این موفقیت‌ها، سرآغازی برای دستاوردهای بزرگ‌تر و مؤثرتر در اعتلای جایگاه علمی کشور باشد.

حسن پور ادامه داد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، به عنوان بازوی اجرایی دانشگاه در حمایت از استعدادهای برتر، وظیفه خطیر شناسایی، هدایت و توانمندسازی دانشجویان مستعد را بر عهده دارد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان درباره این دوره از المپیاد علمی دانشجویی گفت: نتایج مرحله نهایی هفدهمین دوره المپیادهای علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم اختتامیه این المپیاد در ۲۶ شهریور ماه اعلام شد. در مرحله نهایی این رویداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانش، مهارت و توانمندی خود را نشان دادند.

وی افزود: این المپیاد که با هدف‌ انگیزش، شناسایی استعدادها و جهت‌دهی به فعالیت‌های علمی دانشجویان علوم پزشکی در دو مرحله به صورت انفرادی و گروهی برگزار می‌شود، معتبرترین رویداد نخبگانی دانشجویی در حوزه علوم پزشکی است.

حسن پور اسامی مدال آوران را به شرح ذیل بیان نمود: نگین علی دوست ذوقی، دانشجوی رشته داروسازی از علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در حیطه آموزش پزشکی به مدال طلای انفرادی و رتبه اول دست یافت. در حیطه اخلاق پزشکی، تیم قدرتمند متشکل از علی کامگار، دانشجوی پزشکی از واحد بین الملل قشم، و محسن خوروش، دانشجوی پزشکی از علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، موفق به کسب مدال طلای گروهی شدند. در حیطه هنر و رسانه نیز، تیم خلاق و توانمند دانشگاه آزاد اسلامی شامل ریحانه صادقی و فرسیما زنگی آبادی، دانشجویان رشته مامایی از واحد کرمان، به همراه یزدان ملک پور، دانشجوی پزشکی از واحد کرمان، مدال طلای گروهی را به ارمغان آوردند. علی کامگار، دانشجوی پزشکی از واحد بین الملل قشم، علاوه بر طلای گروهی در حیطه اخلاق پزشکی، در همین حیطه موفق به کسب مدال نقره انفرادی شد. در حیطه همگرایی علوم پایه، تیم متشکل از الهه اوردخانی، دانشجوی پزشکی از علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، موفق به کسب مدال برنز گروهی شد. در حیطه آموزش پزشکی نیز، فاطمه ولی زاده حیدرلو، دانشجوی پزشکی از واحد تبریز، سهمی در کسب مدال برنز گروهی داشت. در حیطه هنر و رسانه، فاطمه شمس، دانشجوی پرستاری از واحد زنجان، از دیگر افتخارآفرینان بود که مدال برنز گروهی را کسب کرد. الهه اوردخانی، دانشجوی پزشکی از علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، و محسن خوروش، دانشجوی پزشکی از علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

حسن پور در پایان تصریح کرد: موفقیت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در هفدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، یک نقطه عطف مهم در کارنامه علمی این دانشگاه محسوب می‌شود. این پیروزی‌ها نه تنها نشان‌دهنده توانمندی فردی دانشجویان، بلکه بیانگر اثربخشی سیاست‌گذاری‌های کلان دانشگاه در زمینه ارتقاء کیفیت آموزش و حمایت از پژوهش است. دانشگاه آزاد اسلامی با تکیه بر سابقه درخشان خود و با نگاهی رو به آینده، همواره در تلاش است تا محیطی پویا و خلاق برای تربیت نسل‌های آینده پژوهشگران و متخصصان علوم پزشکی فراهم آورد. امید است با تداوم این مسیر و با اتکا به پتانسیل عظیم دانشجویان و اعضای هیئت علمی، شاهد درخشش‌های چشمگیرتر و افتخارات بزرگتر در عرصه‌های علمی ملی هفدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، با حضور گسترده دانشجویان از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، شاهد رقابت‌های فشرده و جانانه‌ای در حیطه‌های مختلف علمی بود. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، با تکیه بر دانش عمیق، پشتکار فراوان توانستند درخشش چشمگیری از خود نشان دهند و برگ زرین دیگری بر افتخارات علمی این نهاد دانشگاهی بیفزایند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=159807

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.