آوین ویژه»

آیا الان بهترین زمان برای خرید خانه است؟ دستگیری ۹ خرده‌فروش مواد مخدر و ۱۶ معتاد متجاهر در اسفراین حواشی بی‌پایان استقلال/ استقلال هفت میلیارد تومان به خشک‌شویی بدهکار است؟ دعوت رئیس کل دادگستری هرمزگان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس ۶۵ معدن غیرفعال در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شدند یک زن ایرانی کاندید نهایی استارتاپ‌های زنان بریکس شد عجیب‌ترین کلاهبرداری اینترنتی در ژاپن رقم خورد واکنش وزارت ارتباطات به اختلال «GPS» استیون اسپیلبرگ رکورد خود را شکست؛ نامزدی برای چهاردهمین بار در اسکار دولت لایحه اصلاح قانون خصوصی‌سازی را به مجلس ارائه کند برخورد با تخلفات در حوزه نانوایی های شمیرانات شدید خواهد بود حجت الاسلام پناهیان: نتیجه دو قطبی سازی قهر با صندوق‌ها است مشکلات کشور به دلیل کم توجهی به نظام تعلیم و تربیت است مجله آمریکایی: حماس همچنان ۲۰ هزار مبارز دارد همکاری ایران و امارات در حوزه‌های ناوبری و مدیریت ترافیک هوایی افزایش می‌یابد سال تحصیلی دانشجویان جدید هفته سوم مهر ماه آغاز خواهد شد تعلیق فعالیت دو فرودگاه در مسکو به دلیل حمله پهپادی اوکراین صدور ۱۰۸ هزار مجوزهای پرورش مرغ گوشتی و مادر در مازندران

20

اسرائیل رسماً توافق آتش‌بس را پذیرفت

  • کد خبر : 50945
  • 17 ژانویه 2025 - 11:58
اسرائیل رسماً توافق آتش‌بس را پذیرفت

پس از ماه‌ها مذاکره و مقاومت مبارزان فلسطینی، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش رسماً اعلام کرد که توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با حماس را پذیرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رسماً اعلام کرد که این رژیم توافق آتش‌بس با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و تبادل اسرا را پذیرفته است.

بنابر اعلام دفتر نتانیاهو، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای موافقت و تأیید این توافق امروز جمعه تشکیل جلسه خواهد داد.

گفته می‌شود که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیروز پنج‌شنبه با این توافق موافقت کرده بود، اما اعلام رسمی آن را به تعویق انداخت و حماس و مبارزان فلسطینی را به پافشاری بر سر مسائل کوچک متهم کرد؛ اتهامی که حماس آن را رد کرد.

با این حال تحلیلگران اسرائیلی معتقدند که مسئله واقعی و تأخیر در اعلام موافقت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با آتش‌بس ناشی از شکاف‌های داخلی میان اعضای راست افراطی دولت وی است که مخالف این توافق هستند.

ایتمار بن گویر، وزیر راستگرای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شدت به توافق با حماس و شخص بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم حمله کرد.

بن گویر با حمله به شخص نتانیاهو، خاطر نشان کرد: توافق فعلی با حماس بسیار ناکارآمد بوده و منجر به آزادی صدها قاتل تروریست می‌شود. این معامله تمامی دستاوردهای اسرائیل در جنگ را نابود کرده و سایر اسرای صهیونیست را نابود می‌کند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست این رژیم در جنگ، افزود: من بلافاصله پس از آغاز آتش بس در غزه از کابینه نتانیاهو استعفا داده و در صورت از سرگیری جنگ، بار دیگر به کابینه باز خواهم گشت.

بن گویر تاکید کرد: توافق فعلی با حماس به معنای شکست مفتضحانه اسرائیل در جنگ است.

این مقام صهیونیست با اشاره به ناتوانی نتانیاهو در مدیریت جنگ، مدعی شد: پایبندی به اهداف ۳ گانه ترسیم شده در ابتدای جنگ می‌توانست اسرای ما در غزه را به خانه بازگرداند.

وی ادامه داد: اگر تصمیم گرفته شود که جنگ علیه حماس را همانطور که خواسته‌ایم از سربگیریم، من بار دیگر از کابینه نتانیاهو حمایت خواهم کرد. توافق فعلی با حماس چیزی جز شکست اسرائیل نیست. این توافق باعث خروج ما از محور فیلادلفیا (نوار مرزی میان غزه و مصر) و توقف جنگ می‌شود. این مسئله تمامی دستاوردهای جنگی ما را نابود می‌کند.

بن گویر با تاکید بر شکست اسرائیل در جنگ، افزود: شادمانی فلسطینیان در غزه و کرانه باختری آشکارا نشان می‌دهد چه کسی پیروز حقیقی جنگ بوده است.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=50945

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.