آوین ویژه»

زنگ مهر با صدای گرانی در ایلام؛ دغدغه خانواده ها برطرف شود آماده انتقال دانش و تجربیات خود در علوم نوظهور به عراق هستیم پیش از حرکت به فرودگاه، با ۱۹۹ تماس بگیرید ۳ رویداد مهم کریپتویی در هفته پیش رو پیگیری قانونی جنایتکاران رژیم صهیونیستی در اولویت قرار گیرد زمین لرزه ۳.۱ ریشتری شهر چرام را لرزند برگزیدگان شانزدهمین دوره ارتقا قاریان و دعاخوانان معرفی شدند ۱۲ کشته و زخمی در موج جدید توحش آمریکا در یمن ۱۸۵ استاد سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم زبان‌دان هستند ۲۷ کشته در حمله به بالگرد سازمان ملل در سودان جنوبی بازار بیت‌کوین منتظر رالی بابانوئل!/ ۵ دلیل برای صعود قیمت‌ها در دسامبر ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه امروز 23بهمن/ کاهش تمامی قیمت ها + جدول برگزاری مراسم بیرق غدیر امیرالمومنین (ع) در بوستان ملت کوهنوردان گرفتار شده در برف ارتفاعات فومن نجات یافتند عمار حکیم: همکاری ایران و عربستان قدرت و عزت به منطقه می‌دهد نشست یک ساعته «جوزف عون» با نمایندگان فراکسیون وابسته به حزب الله شهرکرد نیازمند توجه ویژه به زیرساخت‌های شهری دل‌های مردم استان سمنان برای حسین(ع) می‌تپد

4

رسانه‌های عبری: شهرک‌نشینان شمال نمی‌توانند فورا به منازلشان بازگردند

  • کد خبر : 17510
  • 27 نوامبر 2024 - 11:56
رسانه‌های عبری: شهرک‌نشینان شمال نمی‌توانند فورا به منازلشان بازگردند

رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند بعد از توافق میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان، شهرک‌نشینان شمال فلسطین اشغالی نمی‌توانند فورا به منازلشان بازگردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی سه‌شنبه گزارش داد: بازگشت ساکنان شمال به منازلشان بعد از توافق با لبنان فورا انجام نخواهد شد. به دلیل حملات حزب‌الله ساکنان شمال با معضلی مواجه هستند و نمی‌دانند که آیا مکان امنی وجود دارد که به آنجا بازگردند یا خیر.

تحلیلگر سیاسی شبکه کان نیز تاکید کرد: منطقه حائلی وجود ندارد که ساکنان جنوب لبنان را برای تضمین امنیت شهرک‌نشینان شمال از خط درگیری دور کند. در متن توافق بند واضحی وجود ندارد که اسرائیل در زمان هرگونه نقضی به لبنان حمله می‌کند.

وی گفت: این توافق حمله به زیرساخت اقتصادی حزب‌الله را تضمین نمی‌کند. خنده‌دار است که کسی که توافق را در جنوب لبنان اجرا خواهد کرد ارتش لبنان و نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب این کشور (یونیفل) هستند.

برخی مسئولان شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی و ساکنانشان از توافق با لبنان خشمگین هستند.

«دیوید آزولای» رئیس شهرک متولا گفت هرگز به ساکنان اجازه بازگشت به این شهرک مرزی را نخواهد داد.

وی گفت: من از ساکنان می‌خواهم به شمال باز نگردند و به تل آویو بروند.

«ایتان دافیدی» رئیس شورای شهرک مرگلیوت نیز گفت: توافق با لبنان جنایتی در حق ساکنان شمال است.

«دورون شینبر» سخنگوی شهرداری شهرک کریات شمونا وعده‌های دروغین کابینه رژیم صهیونیستی را یادآور شد و گفت: ما خواهان چیزی هستیم که کابینه و نخست وزیر آن را مشخص کرده بودند و آن پیروزی مطلق است نه یک توافق تسلیم.

وی پیامی را از سوی شهرک نشینان به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی داد مبنی بر اینکه بدون امنیت و آرامش هرگز باز نمی‌گردند.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی سه‌شنبه با توافق آتش‌بس با حزب‌الله موافقت کرد و امروز (چهارشنبه) این توافق وارد مرحله اجرایی شد.

وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو و رهبران اپوزیسیون از این توافق انتقاد کرده‌اند چراکه معتقدند قبل از «تضمین شکست نظامی حزب‌الله و بازگشت امن ساکنان» شمال فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=17510

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.