آوین ویژه»

پویش جمع آوری داروی مازاد خانگی در بابلسر راه‌آهن: تردد قطارها در شمال‌غرب مسدود است متوسط بارندگی سالانه در ایران حدود ۲۰۰ میلی‌متر است بدرقه همزمان ۲ هنرمند موسیقی که با هم همکار بودند فعالیت‌های پیشگیرانه دامپزشکی در دیلم توسعه یابد ورودی‌های آزادراه تهران ــ شمال و جاده چالوس مسدود شد تور اروپا و اسپانیا نوروز ۱۴۰۵؛ بهاری پرشور در قلب مدیترانه تفاهم‌نامه پژوهشی بین دانشگاه آزاد و مرکز تحقیقات سلامت دفاع طرح فروش سایپا به‌مناسبت روز پدر اعلام شد/ ویژه دی ماه ۱۴۰۴+ جدول و جزییات روایت داستان‌های زیارت امام رضا (ع) توسط امیرحسین مدرس پرونده قتل حسین‌نژاد روی میز دادگاه کیفری یک تهران خبر شوکه کننده بورسی | سهامداران فروشنده شدند آزادی فیلمساز فلسطینی برنده اسکار از چنگ رژیم صهیونیستی روایت جوانی که قصد مهاجرت دارد در «نبض» پایان غم‌انگیز زندگی یک قهرمان؛ مونولوگی که ۷ شخصیت دارد! افت ۸ هزار واحدی شاخص کل بورس در ۲۰ آبان + نقشه بازار ضربه سنگین به دلالان ملک، ارز و طلا؛ مالیات بر سفته‌بازی اجرایی شد لزوم تکریم آزادگان در ادارات گناوه

12

صهیونیستها پس از ۶۰ روز خیال رفتن از جنوب لبنان ندارند

  • کد خبر : 44132
  • 05 ژانویه 2025 - 23:22
صهیونیستها پس از ۶۰ روز خیال رفتن از جنوب لبنان ندارند

ارتش رژیم صهیونیستی وقیحانه اعلام کرد که الزاما پس از ۶۰ روز اراضی لبنان را ترک نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه صهیونیستی «واللا» بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی را در خصوص ترک خاک لبنان از سوی صهیونیست‌ها پس از گذشت ۶۰ روز از آغاز آتش‌بس میان تل‌آویو و بیروت منتشر کرد.

بر این اساس ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ضرورتاً پس از پایان ۶۰ روز از اراضی لبنان به جز «الناقوره» خارج نخواهیم شد.

رسانه صهیونیستی «واللا» همچنین بیان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی چند روز آینده به صورت کامل از «الناقوره» خارج خواهد شد و مسئولیت کنترل این منطقه را تحت نظارت آمریکا به ارتش لبنان خواهد سپرد.

از سوی دیگر نقض آتش‌بس در جنوب لبنان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. منابع رسانه‌ای گزارش دادند که بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی در ارتفاعات مزارع شبعا به پرواز درآمده‌اند.

همچنین نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «الطیبه» در جنوب لبنان مانعی خاکی را برای انسداد جاده مواصلاتی «القنطره» به «الطیبه» ایجاد کردند.

علاوه بر این نظامیان صهیونیست به سوی شهرک «عیترون» در جنوب لبنان تیراندازی کردند و چندین انفجار را در مثلث «طیر حرفا» – «الجبین» صورت دادند.

شهرک «کفرشوبا» در جنوب لبنان نیز هدف حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خبرنگار المنار گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز تاکنون چندین انفجار را صورت داده، به تیراندازی اقدام کرده و برخی محله‌های شهرک «الطیبه» را به آتش کشیده است.

علاوه بر این مناطقی در حد فاصل «الضهیره» و «طیر حرفا» در جنوب لبنان نیز شاهد چند انفجار از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بود.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=44132

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.