آوین ویژه»

امام صادق(ع) عقل‌گرایی معتدل را به امت اسلامی معرفی کردند دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با جمشید هاشم‌پور تلاش برای پیوند میان سرمایه‌گذاران و انیمیشن‌سازان حضور زینب سلیمانی در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید سلامی ۱۹ درصد مدیران IT کشور زن هستند دیدار اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی احتمال مسدود شدن دارایی کاربران ایرانی در تتر/ هزاران آدرس تتر مسدود شد آغاز رقابت‌ ۶۰ شرکت‌کننده از ۲۵ کشور جهان در مسابقه برنامه نویسی رایان رسانه ملی آماده حمایت از پیام رسان های داخلی است صالحی امیری: ریل توسعه کشور از بنیادهای علمی و مدارس آن می‌گذرد ایران علیه اسرائیل پرونده تشکیل داد آژانس انرژی اتمی: بازرسان ما از تأسیسات فردو جاسوسی کرده‌اند نشست فعالان سیاسی خراسان رضوی با معاون اول رئیس‌جمهور قیمت دلار امروز شنبه 10 آبان 1404/ کاهش قیمت دلار + جدول جبلی: در خصوص بودجه ساخت سریال پایتخت اطلاع دقیقی ندارم قهرمانان کشتی به دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رسیدند فوری/ تصادف هولناک خودروی نماینده مجلس با کامیون + عکس ۴۵۰ میلیون دلار برای کولبری آذربایجان غربی تخصیص یافت

5

ابوالغیط: نسل کشی اسرائیل در غزه لکه ننگ بر پیشانی بشریت است

  • کد خبر : 181145
  • 29 اکتبر 2025 - 18:27
ابوالغیط: نسل کشی اسرائیل در غزه لکه ننگ بر پیشانی بشریت است

دبیرکل اتحادیه عرب در جلسه افتتاحیه «همایش رسانه‌ای عربی» در بیروت، گفت:  نسل کشی اسرائیل در نوار غزه، لکه ننگی بر پیشانی بشریت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب در جلسه افتتاحیه «همایش رسانه‌ای عربی» در بیروت، گفت: نسل کشی اسرائیل در نوار غزه، لکه ننگی بر پیشانی بشریت است که این نسل کشی را دید و درباره آن شنید ولی در برابر کشتار و ویرانی، صرفاً تماشاچی باقی ماند.

وی افزود: ملت مقاوم فلسطین فاجعه جدیدی را تجربه کرد آن هم در زمانی که باید ارزش‌ها و حقوق بشر در صدر باشد.

دبیرکل اتحادیه عرب ابراز امیدواری کرد که توافقنامه شرم الشیخ به این «کشتار هولناک» پایان دهد و فوراً تلاش برای بازسازی غزه آغاز شود و مردم فلسطین در سرزمین خود بمانند تا توهم اسرائیل برای خالی کردن فلسطین از ساکنانش، نقش برآب شود.

ابوالغیط همچنین تاکید کرد: اسرائیل نمی‌تواند شکل خاورمیانه جدید را با باروت و خون ترسیم کند.

دبیرکل اتحادیه عرب همچنین با تاکید بر حمایت اتحادیه عرب از لبنان در خصوص ضرورت عقب نشینی کامل رژیم صهیونیستی از خاک لبنان و اجرای همه بندهای قطعنامه ۱۷۰۱ افزود: نقض مستمر آتش بس از سوی اسرائیل صرفاً تلاشی از روی یاس برای دامن زدن به نگرانی در داخل لبنان و ایجاد تفرقه در این کشور است. لبنانی ها در این دام نخواهند افتاد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=181145

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.