آوین ویژه»

بیانیه مهم قسام تا دقایقی دیگر؛ جدیدترین موضع گیری حماس رزمایش مشترک ضدتروریستی سهند ۲۰۲۵ ادامه پرداخت یارانه نقدی و کالابرگ در ۱۴۰۵ تعیین تکلیف شد شهدای بزرگ جنگ چالدران از پاکترین نفوس انسانی بودند ۲۸.۵ همت بابت خرید تصمینی گندم به حساب کشاورزان واریز شد عدم‌النفع صنایع به دلیل قطعی برق در تابستان ۷ برابر شد سردار دامغانی: محرومیت‌ زدایی مأموریت اصلی بسیج در گیلان است «اسفند» از ۱۷ اردیبهشت اکران می‌شود علیرضا خمسه: کمدی ما زمین‌گیر شده است نعیم قاسم: محور مقاومت مدیون ایران و شهدایی مانند حاج قاسم است نماینده پارلمان اوکراین: زلنسکی به‌زودی کودکان، سگ‌ها و گربه‌ها را هم راهی جبهه‌ها می‌کند امنیت جهانی؛ محور رایزنی «ترامپ» و «روته» راهداری زنجان با ۴۰ اکیپ در ۳۲ راهدارخانه فعالیت می کنند ترامپ چه برنامه‌ای برای مهار چین در حوزه ایندوپاسفیک دارد؟ فرزاد حسنی ماندنی شد؛ ادامه تولید و پخش یک مسابقه دامپزشکی مازندران هشدار داد؛ مراقبت از کودکان در برابر سگ‌های ولگرد شایعه سوء قصد به پوتین تکذیب شد همیشه مجرمین سایبری به دنبال سوءاستفاده از کاربران هستند

13

بیش‌ از ۲۰ هزار تن مواد غذایی غیربهداشتی در هرمزگان معدوم شد

  • کد خبر : 91977
  • 24 مارس 2025 - 12:15
بیش‌ از ۲۰ هزار تن مواد غذایی غیربهداشتی در هرمزگان معدوم شد

بندرعباس – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۲۰ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در اجرای طرح تشدید سلامت نوروز و ماه مبارک رمضان کشف و معدوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی میرزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای این طرح بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی هرمزگان تاکنون انجام شده است.

وی ادامه داد: در طرح نظارتی سلامت نوروزی تاکنون ۳۱ هزار و ۲۶۶ مورد بازرسی بهداشت محیط در سطح هرمزگان انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت هرمزگان اظهار کرد: همچنین در این زمینه سه هزار و ۶۹۸ مورد اخطار کتبی به مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی صادر و تعداد سه هزار و ۶۴۹ واحد متخلف به مراجع قضائی معرفی و تعداد ۷۲ واحد متخلف پلمب شده است.

وی با تاکید بر افزایش نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز و رمضان در استان گفت: مسئولان بهداشت این استان برخورد قاطع با متخلفان را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: این اقدامات در راستای تأمین سلامت عمومی و اطمینان از رعایت استانداردهای بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت هرمزگان عنوان کرد: هموطنان و مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی موارد را از طریق سامانه کشوری ۱۹۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=91977

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.