آوین ویژه»

همایش «دختران عاشورایی» در گناوه برگزار شد اولین تصاویر شهدای حادثه تروریستی منطقه لار زاهدان صادرات حبوبات آزاد شد اتفاق عجیب در بازار ریپل / وقت فروش است؟ بیش از ۹۰۰ مورد بازدید نظارتی از مراکز گردشگری لرستان انجام شد دیدار وزیر راه ایران با نخست وزیر قطر محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد روایت الجزیره از جزئیات کنفرانس گفتگوی ملی سوریه راهبردها و راهبرها در خصوص ظرفیت‌های تمدنی اربعین، منتشر شد فرود سخت بالگرد نظامی در قزاقستان با ۳ کشته و زخمی پروژه ۱۱ میلیارد دلاری اروپا برای مقابله با استارلینک یکی از پرهزینه‌ترین شکست‌های تاریخ سامسونگ رقم خورد نسل جدید ربات‌ها که مانند زیردریایی در بدن شنا می‌کنند جدیدترین آمار بارندگی‌های لرستان؛ بروجرد به ۱۰۰ میلی‌متر نزدیک شد! کاهش ۱۳ درصدی مصرف گاز صنایع بورسی در آذرماه یک هزار و ۵۵۴ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در ایلام وصول شد آغاز ثبت نام کاروان اربعین دانشگاه شهید بهشتی به یاد شهید ذوالفقاری فوری/ کارگردان مطرح سینما درگذشت

4

همه ظرفیت‌ها برای اجرای پویش «نه به تصادف» استفاده شود

  • کد خبر : 91440
  • 23 مارس 2025 - 12:22
همه ظرفیت‌ها برای اجرای پویش «نه به تصادف» استفاده شود

گناوه- امام جمعه گناوه بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای آگاهی‌بخشی عمومی درباره اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پیوستن به پویش «نه به تصادف » تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح یکشنبه در نشست با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گناوه با هدف بررسی راهکارها و فرهنگ سازی در زمینه ایمنی ترافیک، کاهش تصادفات رانندگی و اجرای پویش ملی «نه به تصادف!»، با اشاره به جایگاه مهم ائمه جمعه در هدایت و مدیریت پویش‌های اجتماعی، تأکید کرد: روحانیت همواره در بزنگاه‌های حساس، مسئولیت‌پذیری بالایی از خود نشان داده و نقش مهمی در هدایت جامعه داشته است.

وی نمونه‌هایی از تأثیرگذاری روحانیت در بحران‌های اجتماعی، از جمله مدیریت کمک‌های مؤمنانه در ایام کرونا، مشارکت در پویش‌های ملی مانند «دو درجه کمتر» و ترویج اصلاح الگوی مصرف انرژی را یادآور شد و افزود: امروز نیز روحانیت باید در مسیر کاهش تصادفات رانندگی نقش‌آفرینی کند، زیرا این معضل نه‌تنها جان مردم را تهدید می‌کند، بلکه پیامدهای روحی، روانی و اجتماعی گسترده‌ای نیز به دنبال دارد.

امام جمعه گناوه همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های خطبه‌های نماز جمعه، رسانه‌های استانی و شبکه‌های اجتماعی محلی برای آگاهی‌بخشی عمومی درباره اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پیوستن به پویش «نه به تصادف» تأکید کرد و گفت: از همه ظرفیت‌ها باید برای آگاهی بخشی و پیوستن به پویش «نه به تصادف» و اجرای آن استفاده شود.

همه ظرفیت‌ها برای اجرای پویش «نه به تصادف» استفاده شود

پویش ملی «نه به تصادف!»؛ گامی برای نجات جان هموطنان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گناوه در این نشست با اشاره به اجرای پویش ملی «نه به تصادف!» در ایام نوروز، این حرکت را گامی ضروری برای کاهش تلفات جاده‌ای دانست و گفت: هدف اصلی این پویش، کاهش تصادفات، مرگ‌ومیر و صدمات جسمی و روانی ناشی از حوادث رانندگی است.

سرهنگ مرتضی احمدی بیان کرد: این امر تنها با افزایش آگاهی عمومی، تغییر رفتار رانندگان و گسترش فرهنگ رانندگی ایمن محقق خواهد شد.

وی افزود: برای موفقیت این پویش، باید از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی استفاده شود تا پیام ایمنی به گوش تمام رانندگان و مسافران نوروزی برسد.

وی بر تعامل بیشتر میان نهادهای مختلف در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای تأکید کرد و افزود: حضور چهره‌های مطرح و تأثیرگذار در این پویش می‌تواند مشارکت عمومی را افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=91440

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.