آوین ویژه»

هشدار «القره داغی» خطاب به کشورهای منطقه: بعد از غزه نوبت شما است موافقت کنست رژیم صهیونیستی با اعمال حاکمیت بر کرانه باختری تشکیل پرونده قضایی برای فردی که با چاقو قصد ورود به حرم حضرت معصومه (س) داشت تصاویری از نخستین جشنواره آغاز برداشت چای در کومله جشن شکرانه قرآنی در بیرجند درخواست وقت سفارت برای سفر به فرانکفورت آمار شهدای غزه به ۵۰ هزار و ۳۹۹ نفر رسید ترامپ: نظام قضایی آمریکا فاسد است امکان تأمین مالی از طریق صندوق‌های مبتنی بر رمزارز فراهم می‌شود؟ جولانی: مذاکره با «اسرائیل» ممکن است پیشرفت داشته باشد از تاسیس بانک مجازی جوانان ایران تا جزئیات آمار ۱۷ میلیون مجرد «آواتار ۳» ۱۸ روزه میلیاردی شد نارضایتی از عملکرد ترامپ و نگرانی‌های اقتصادی مردم در آمریکا پسکوف: مذاکرات بین مسکو و کی‌یف متوقف شده است ایزدی: دشمن شناسی موضوع بسیار مهمی است تحقق کامل تعهدات مالیاتی طی سال گذشته در گلستان استوری جنجالی سیروان خسروی / خواننده پاپ نظرش را درباره اعتراضات اعلام کرد فرآیند واریز حقوق بازنشستگان کارگری از امروز آغاز می شود

8

۹۲ مورد قطع گاز ادارات و مدارس در لرستان

  • کد خبر : 75489
  • 26 فوریه 2025 - 18:21
۹۲ مورد قطع گاز ادارات و مدارس در لرستان

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از قطع گاز در ۹۲ مدرسه و اداره به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف بهینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کرم گودرزی ظهر چهارشنبه به رسانه‌ها گفت: با توجه به استمرار هوای سرد در استان و افزایش مصرف گاز اکیپ‌های بازرسی شرکت گاز به طور مستمر به ساختمان‌های دولتی و عمومی مراجعه می‌کنند و در صورت روشن بودن سامانه‌های گرمایشی در ایام تعطیل، جریان گاز آن‌ها قطع خواهد شد.

وی افزود: ادارات دولتی ملزم به رعایت الگوی مصرف بهینه گاز هستند و باید سیستم‌های گرمایشی به نحوی تنظیم شود که یک ساعت قبل از شروع به کار ادارات روشن و یک ساعت قبل از پایان کار و ایام تعطیل خاموش کنند و همچنین دمای محیط داخلی ادارات نباید بیش از ۱۸ درجه سانتیگراد باشد.

گودرزی یادآور شد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری مورخ ۶ و ۷ اسفند تعداد ۲۶۷ مورد پایش و بازدید از ادارات و مدارس و بانک‌ها به عمل آمد که در مجموع ۹۲ مورد گاز ادارات و مدارس قطع شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در پایان از همه مشترکین درخواست کرد تا با صرفه جویی در مصرف گاز، شرکت گاز را در ارائه خدمات پایدار جریان گاز و عبور از فصل سرد همیاری کنند.

وی یادآور شد: همه ادارات و مراکز عمومی موظف به پایش دقیق مصارف گاز خود هستند و باید نسبت به کنترل دمای داخلی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=75489

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.