آوین ویژه»

ابهام در دفاع پرسپولیس / تصمیم اوسمار همه را شوکه کرد وضعیت راههای کشور؛ ترافیک سنگین در فیروزکوه افشاگری مالک تلگرام علیه رییس‌جمهور فرانسه / نویسنده قانون سانسور در اتحادیه اروپا کیست؟ بیمارستان گرمسار قربانی کم‌توجهی مدیران استانی؛ کوتاهی‌ها جبران شود آخرین وضعیت تخصیص مسکن به اعضای هیئت علمی این هفته مجلس کولاک می کند | دل بازنشستگان تامین اجتماعی قرص شد تلگرام هشدار داد / مسدودکردن برخی از کانال‌ها شروع شد انگلیس: به استقلال دیوان کیفری بین‌المللی احترام می‌گذاریم تصویب خرید ۱۰ دستگاه اتوبوس در شهرکرد حمله گسترده پهپادی حزب الله به اراضی اشغالی سامانه بارشی جدید در راه شمال کشور است وفات حضرت ام البنین (س) معاون ارتباطات بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد وضعیت سفارتخانه‌های ایران و سوریه چه خواهد شد؟ ساترا به انتخاب نام سریال‌های خشن شبکه خانگی ورود کرد عامل قتل مسلحانه در دهگلان در کمتر از ۱۵ دقیقه دستگیر شد  احمدرضا عابدزاده سر سفره هفت‌سین + عکس دستگیری عاملان چاقوکشی و شرارت در کردکوی

8

بیش از ۱۲ هزار مورد پایش دما در ادارات و اماکن عمومی کرمانشاه انجام شد

  • کد خبر : 74364
  • 25 فوریه 2025 - 0:30
بیش از ۱۲ هزار مورد پایش دما در ادارات و اماکن عمومی کرمانشاه انجام شد

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت: بیش از ۱۲ هزار مورد پایش دما در ادارات و اماکن عمومی کرمانشاه انجام شد.

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای بیش از ۱۲ هزار مورد پایش دما در ادارات، سازمان‌ها و اماکن عمومی استان از ۱۵ آبان‌ماه تاکنون خبر داد.

وی با اشاره به نظارت مستمر بر رعایت دمای استاندارد (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد) در اماکن دولتی، گفت: در جریان این پایش‌ها، به ۳۲۳ اداره و سازمان که دمای آن‌ها بالاتر از حد مجاز بود، اخطار داده شد و گاز یک هزار و ۷۷۶ نهاد به دلیل بی‌توجهی به این اخطارها قطع گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تأکید کرد: ۲۴ اکیپ پایش به‌صورت مستمر مسئولیت کنترل دما در اماکن عمومی و دولتی را بر عهده دارند.

وی همچنین از اجرای اقدامات فرهنگی و آموزشی در کنار طرح پایش خبر داد و افزود: برگزاری جلسات آموزشی با ادارات و نهادهای مختلف در زمینه بهینه‌سازی موتورخانه‌ها و رعایت نکات کاهش مصرف گاز از جمله برنامه‌های ماست. علاوه بر این، از ظرفیت صداوسیمای استانی و سایر رسانه‌ها برای آگاهی‌بخشی به مردم در زمینه مصرف بهینه گاز استفاده می‌شود.

حسینی در پایان ضمن قدردانی از تمامی واحدها و کارکنان شرکت گاز، ابراز امیدواری کرد: با همکاری همه بخش‌ها، فرهنگ مصرف بهینه گاز در جامعه نهادینه شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=74364

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.