آوین ویژه»

روزهای دشوار بیماران پروانه‌ای در جنگ ۱۲ روزه مستند شد چرا بیمه کارگران ساختمانی قطع می‌ شود؟ اعضای کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی و مناظره منصوب شدند پشت پرده آمارهای عجیب ازدواج در ایران؛ ۳۰۰ هزار چندهمسری صحت دارد؟ اولین تصویر وان‌پلاس ۱۵ با ظاهری بحث‌برانگیز لو رفت آغاز اجرای «سفید» از ۵ شهریور در تماشاخانه هامون فوری/ جانشین جاستین ترودو مشخص شد خانه اندیشمندان علوم انسانی تخلیه شد؛ ادامه فعالیت‌ها در فضای مجازی هشدار جدی وزارت بهداشت درباره ویروس جدید | این افراد واکسن بزنند ایجاد پنل‌های خورشیدی تنها راه برون رفت از ناترازی برق در بخش کشاورزی است پایان قولنامه‌های کاغذی با ورود سکوهای آنلاین به معاملات املاک پایش سموم مواد غذایی با وزارت جهاد است، نه استاندارد بدبوترین ماده جهان / بوی نامطبوعش انسان را بی‌هوش می‌کند نشریات دانشجویی صدای وجدان جامعه و دانشگاه هستند سیگنال قرائتی در بازار دلار پیام‌های تبریک مقامات کشورها به مناسبت ۲۲ بهمن پیش‌بینی جهش دوباره قیمت‌ها با مصوبه جدید دولت سازمان غذا و دارو وارد عمل شد / جمع‌آوری فوری فرآورده‌های تقلبی

3

زیرساخت‌های شهرستان دشتی نیازمند توجه ویژه است

  • کد خبر : 65523
  • 11 فوریه 2025 - 18:20
زیرساخت‌های شهرستان دشتی نیازمند توجه ویژه است

بوشهر-امام جمعه دشتی با بیان اینکه موفقیت نظام، موفقیت دولت است گفت: زیرساخت‌های شهرستان دشتی نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی زاهد دوست بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دشتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و دهه فجر، بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های شهرستان تأکید کرد و اظهار کرد: شهرستان در زمینه بیکاری از نرخ بالایی برخوردار است و نیازمند توجه جدی در حوزه اشتغال، بهداشت، درمان و ورزش هستیم.

وی با اشاره به اهمیت سفر ریاست جمهوری به استان، اظهار داشت: در این سفر باید نگاه ویژه‌ای به شهرستان دشتی شود و پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شوند تا روند توسعه شهرستان تسریع یابد.

امام جمعه دشتی موفقیت نظام را در گرو موفقیت دولت دانست و از همه مسئولان و مردم خواست در جهت حمایت از استاندار بوشهر و فرماندار دشتی تلاش کنند.

وی از زحمات علی بحرانی فرماندار پیشین، تقدیر کرد و گفت: خدمات سه‌ساله ایشان، همراه با پشتکار، منجر به رضایتمندی مردم شد، همچنین از همکاری ایشان با نهاد امامت جمعه تشکر می‌کنم.

وی ضمن تبریک به رضا مقاتلی فرماندار جدید دشتی، مسئولیت او را امانتی ارزشمند دانست و گفت: فرماندار باید خود را مدیون خداوند و خون شهدا بداند و تمام تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم انجام دهد.

امام جمعه دشتی با اشاره به ظرفیت بالای نیروی انسانی در شهرستان، افزود: دشتی از سرمایه‌های انسانی ارزشمندی برخوردار است و باید از توانمندی‌های این افراد در مسیر خدمت به نظام استفاده شود در این میان، آقای بحرانی نیز یکی از سرمایه‌های ارزشمند شهرستان است و امیدواریم در آینده از ظرفیت او برای خدمت به مردم بهره‌گیری شود

این مراسم با قدردانی از خدمات سه ساله علی بحرانی و معارفه رضا مقاتلی به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان دشتی به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=65523

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.