آوین ویژه»

یخبندان شبانه همچنان در اردبیل ادامه دارد «باد زرد ونگوگ» از ۱۰ آذر در سالن اصلی تئاتر شهر دادگر:کاهش ۲۰ درصدی سرقت‌ها و ۲۱ درصدی تلفات جاده‌ای در گلستان همبستگی قرآنی مسئولان فرهنگی در آستانه رمضان برای «زندگی با آیه ها» نعیم قاسم: ممکن است کاسه صبر ما پیش از ۶۰ روز لبریز شود انسداد ۲۱ محور شریانی به علت بارش سنگین برف و کولاک آذربایجان شرقی پیشگام در ایجاد ساختارهای مشارکتی گردشگری افزایش ۵۴ هزار واحدی بورس/  شاخص کل از کانال ۲.۵ میلیونی گذشت بزرگترین مراسم عزاداری اردو زبانان در ایران به مناسبت ایام فاطمیه برگزار می شود کار شهدای مدافع حرم بر مدار حق و حقیقت بود سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان اترک از مشکلات تیم‌داری بانوان می‌گوید تنها ۳ رشته دستیاری به حد نصاب ظرفیت پذیرش رسید؛ راهکار وزیر بهداشت برای صندلی‌های خالی نقاط گردشگری تنگستان از مناطق نمونه استان بوشهر است شوک دوباره بازار بورس برای سهامداران کشف ۵ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در نجف آباد دومین اجلاسیه ۱۶۰ شهید گلگون‌کفن شهرستان گرمه برگزار شد جزئیات سفر رییس جمهور به اسلامشهر تشریح شد سعید ابوطالب با «وکیل مدافع» برمی‌گردد؛ شناسایی قاتل از میان بازیگران

9

مرکز تخصصی پت‌اسکن در بندرعباس افتتاح شد

  • کد خبر : 63185
  • 08 فوریه 2025 - 12:21
مرکز تخصصی پت‌اسکن در بندرعباس افتتاح شد

بندرعباس – مرکز تخصصی پت اسکن در بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آشوری تازیانی، در مراسم افتتاح دستگاه پت اسکن که با حضور جعفر معیادفر رئیس اورژانس کشور، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به اهمیت تشخیص درست و به موقع بیماری‌های خاص، گفت: هرمزگان هشتمین استان کشور است که به این فناوری دست یافته، این ظرفیت هم می‌تواند به مردم استان و حتی استان‌های همجوار نیز خدمات ارائه دهد.

استاندار هرمزگان، از امضای تفاهم‌نامه‌ای بین مرکز اورژانس کشور، استانداری هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای تقویت ناوگان اورژانس استان و تسریع در ارائه خدمات به بیماران، بمنظور تخصیص ۳۰ دستگاه آمبولانس به شبکه اورژانس استان هرمزگان طی چند ماه آتی اجرایی می‌شود.

آشوری تازیانی، با اشاره به تعهدات طرفین در این تفاهم نامه، تصریح کرد:.که ۷۰ درصد هزینه‌های تأمین آمبولانس‌ها را اورژانس کشور و ۳۰ درصد را استان تقبل می‌کند.

وی اورژانس پیشران خدمات‌رسانی در حوزه درمان دانست و ادامه داد: هرچه بتوانیم در این زمینه شاخص‌ها را تقویت کنیم، احساس آرامش بیشتری به مردم منتقل خواهد شد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه برای افزایش مراکز سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی نیز رایزنی‌هایی با وزارت بهداشت در حال انجام است، گفت: از ظرفیت خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌ها نیز در این زمینه استفاده می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از بیمارستان ۲۶۴ تخت خوابه در حال ساخت بندرعباس، اظهار داشت: روند کار بر اساس برنامه پیش می‌رود و انشالله شهریور سال آینده شاهد افتتاح این ظرفیت درمانی و آموزشی خواهیم بود.

استاندار هرمزگان گفت: در راستای تأمین نیروی انسانی متخصص برای بیمارستان‌های در حال ساخت را ازطریق وزارت بهداشت پیگیر هستیم تا پس از افتتاح این بیمارستان‌ها، مشکلی در زمینه ارائه خدمات به بیماران وجود نداشته باشد.

گفتنی است مرکز پت سی تی اسکن بندرعباس در مجلس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=63185

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.