آوین ویژه»

لنجابی: طرح مسکن استیجاری با سازوکار معاوضه اراضی دولتی اجرایی می‌شود باد هوای تهران را قابل قبول کرد گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و اردن اثبات تابعیت آمریکایی در انتخابات این کشور الزامی شد پیشکسوت جوجیتسو ایران درگذشت محسن رضایی: ترامپ راست می‌گوید دست از کارشکنی بردارد کنسرت «شعله دارم بر زبان» اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به پروژه راه‌آهن اردبیل ساعت ۴۵ میلیاردی ورزشکار مشهور خبرساز شد + عکس پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قم بروزرساتی واتساپ با قابلیتی جدید همراه است آقاحسینی: جوانان با جهاد تبیین خود را از توطئه‌های دشمن مصون نگه دارند هشدار قوه قضائیه به جهش آسیب‌های اجتماعی در ‌فضای مجازی خطر شیوع آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان در هرمزگان چارترها حذف شدند؛ فروش اجباری بلیت دوطرفه اربعین ممنوع است فیلم ورود تعدادی از زندانیان امنیتی به سالن اندرزگاه ۷ زندان اوین شوک به استقلال؛ ستاره خارجی فصل را از دست داد پیاده‌روی خانوادگی به یاد سردار دل‌ها در قم

2

۴۸عضو هیأت علمی علوم پزشکی کرمانشاه جزو ۲درصد دانشمندان برتر دنیا

  • کد خبر : 4200
  • 07 نوامبر 2024 - 2:42
۴۸عضو هیأت علمی علوم پزشکی کرمانشاه جزو ۲درصد دانشمندان برتر دنیا

کرمانشاه- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از قرار گرفتن ۴۸ عضو هیأت علمی علوم پزشکی کرمانشاه جزو ۲درصد دانشمندان برتر دنیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی بعد از ظهر چهارشنبه در دومین جلسه شورای راهبری تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از دستگاه‌های پر تلاش استان در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی و در راستای فراهم ساختن امکانات و ارتقا زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی به مردم استان است و خوشبختانه در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

وی افزود: از جمله موارد قابل توجه در کسب این موفقیت همکاری و همراهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و همکاران ایشان در این سازمان است که واقعاً تقویت کننده دانشگاه هستند و در پیشرفت‌های حوزه سلامت استان به ویژه در راستای تأمین اعتبارات عمرانی و خرید تجهیزات سرمایه‌ای در مسیر ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم استان سهم بسزایی داشته و دارند که از این همراهی وهمکاری بسیار سپاسگزاریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سرمایه‌ای کم نظیر برای استان محسوب می‌شود و در کشور از بسیاری از دانشگاه‌ها در اکثر حوزه‌ها جلوتر هستیم و دانشگاه‌های اصفهان، شیراز، خراسان رضوی، تبریز در بسیاری از حوزه‌ها در رتبه‌های پایین‌تر پس از دانشگاه ما قرار دارند.

وی این موفقیت را مرهون تلاش‌های بی وقفه همکاران در تمام حوزه‌ها و معاونت‌های دانشگاه دانست و گفت: برنامه ریزی و اجرای برنامه‌هایی که در دانشگاه در مسیر پیشرفت و ارتقا حوزه سلامت استان مصوب شده

است.

محمدی خاطرنشان کرد: ۴۸ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه جزو ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا هستند و در این زمینه دانشگاه رازی کرمانشاه با اختلاف زیادی در جایگاه دوم در استان قرار دارد و در تولید علم نیز که یک شاخص بین المللی است، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بین دانشگاه‌های استان جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در استان نیز دانشگاه اول هستیم و شرکت‌های دانش بنیان ما توانسته اند حدود ۷۰ محصول را به بازار عرضه نمایند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=4200

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.