آوین ویژه»

جنبش حماس اجرای مذاکرات مستقیم با آمریکا را تأیید کرد اولین تصاویر رسمی وان پلاس ۱۵R منتشر شد سرهنگ بهاری: سارق طلاجات زنان در بوکان دستگیر شد پیش‌فروش آیفون ۱۷ در چین رکورد شکست ثبت نام وام‌های دانشجویی ترم جدید در انتظار اختصاص بودجه احتمال یخبندان در استان تهران؛مدیریت بحران هشدار داد اقدامات سازمان نقشه‌برداری کشور در پی وقوع آتش‌سوزی جنگل‌های الیت صندوق‌های طلا و راز شکاف طلایی تصویب تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی نوسازی مسکن روستایی گفتگوی تلفنی سران اردن و قطر رویداد هنری «کاغذ بی‌خط» در قوچان برگزار شد خبر مهم سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره قیمت خودرو دیدار پادشاه اردن و ترامپ در کاخ سفید یک رهبر حماس: حماس آتش‌بس را نقض نکرده و سلاح ما قانونی است مسئولیت رجیستری و گارانتی موبایل به اتحادیه فروشندگان سپرده شد نقاب آزادی‌خواهی بر چهره فتنه‌گران مرز باشماق؛ دروازه همدلی برای سفر معنوی اربعین ترامپ: چین در حال تصاحب کامل کانادا است

8

احمدی: طغیان رودخانه‌ها دو محور ارتباطی شهرستان قلعه‌گنج را مسدود کرد

  • کد خبر : 217293
  • 19 دسامبر 2025 - 11:51
احمدی: طغیان رودخانه‌ها دو محور ارتباطی شهرستان قلعه‌گنج را مسدود کرد

کرمان- فرماندار قلعه‌گنج گفت: بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌ها، دو محور ارتباطی این شهرستان به سمت استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان مسدود کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید احمدی کهن‌، ظهر جمعه در تشریح آخرین وضعیت شهرستان قلعه گنج در پی بارش‌های اخیر گفت: بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌ها، دو محور ارتباطی شهرستان قلعه گنج به سمت استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان مسدود کرده و نیروهای ستاد بحران در منطقه در حال امدادرسانی و خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: محورهای ارتباطی قلعه‌گنج به سمت استان هرمزگان در محدوده شهرستان بشاگرد، نیز مسدود شده است.

وی ادامه داد: محور قلعه‌گنج به سیستان و بلوچستان در محدوده روستای چاه‌زنگی نیز به دلیل شرایط جوی نامناسب و طغیان رودخانه‌ها بسته شده است.

فرماندار قلعه‌گنج با اشاره به بروز مشکلات زیرساختی افزود: تنها روستای کلات‌مالک به علت سقوط تیر برق دچار قطعی برق شده که اقدامات برای رفع این مشکل در حال انجام است.

وی همچنین از مسدود شدن راه دسترسی تعدادی از روستاهای این شهرستان خبر داد و تأکید کرد: تمامی رودخانه‌های منطقه طغیان کرده‌اند.

احمدی از شهروندان درخواست کرد: با رعایت نکات ایمنی از تردد غیرضروری در مسیرهای پرخطر خودداری کنند.

به گفته فرماندار قلعه‌گنج، تمامی نیروهای ستاد بحران شهرستان در منطقه حضور دارند و عملیات امدادرسانی و پایش وضعیت ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=217293

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.