آوین ویژه»

منتقدان کن درباره «زن و بچه» چه گفتند؟؛ تعریف از بازی باورپذیر ایزدیار قسام: نظامی اسرائیلی را در شمال غزه هدف قرار دادیم مخالفت اتاق اصناف ایران با لایحه وزارت دادگستری در مورد جرائم تعزیراتی اختصاص مبالغی برای احداث خوابگاه‌ و تغذیه دانشجویی به دانشگاه‌ها رضایی: آمریکا و اسرائیل متوجه بیداری و درک عمیق سیاسی جوانان ما نشدند رونالدو: تا آخرین نفس از پرچم پرتغال دفاع می‌کنم! اولین نقش زن در خانواده توسط دختران ایفا می شود بمباران انبار تسلیحاتی تروریستها در ادلب+فیلم یحیی سریع: یک ناوشکن و ۳ کشتی ارتش آمریکا را هدف قرار دادیم زلنسکی مجبور شد از ترامپ تشکر کند وام ازدواج ۳۰۰ هزار زوج، گم‌شده در برج‌های لوکس ایران‌مال گسترش پدیده «فرار مغزها» از اراضی اشغالی برفروبی و تردد روان در جاده های فراهان یونی‌سواپ همچنان در بین صرافی‌های غیر متمرکز می‌درخشد رشد ۳۱۰ درصدی ارزش معاملات در بازار نوآفرین بازار مسکن شمال تهران / قیمت آپارتمان در درکه و فرحزاد + جدول جذب هیئت علمی در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران زلزله‌های استان بوشهر خسارتی نداشت

6

آشوری : مردم مهم‌ترین عنصر حکمرانی و محور مدیریت بحران هستند

  • کد خبر : 217100
  • 19 دسامبر 2025 - 0:02
آشوری : مردم مهم‌ترین عنصر حکمرانی و محور مدیریت بحران هستند

بندرعباس – استاندار هرمزگان بر مردم‌محوری، تقویت سرمایه اجتماعی و پاسخگویی سریع به بحران‌ها با استفاده از همه ظرفیت‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان، در نشست ستاد بحران شهرستان میناب خداباوری و مردم‌محوری را از ارکان اساسی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز جایگاه و نقش خود را در معادلات جهانی یافته است و هرچند برخی نگاه تقلیل‌گرایانه‌ای به ایران دارند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عنصر کنشگر در حکمرانی مردم هستند، افزود: بازسازی اعتماد عمومی و امیدوار کردن مردم به آینده اهمیت بالایی دارد و باید تلاش کنیم رفتار و عملکردمان حس کارآمدی را به جامعه منتقل کند.

آشوری ادامه داد: با ارتقای کارآمدی، نظم و ثبات می‌توان خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه داد تا سرمایه اجتماعی حفظ و تقویت شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به ماهیت بحران‌های ایجادشده در استان، تصریح کرد: نگاه به بحران باید شبکه‌ای باشد و از تمامی ظرفیت‌ها و نهادهای مدنی در کنار حاکمیت استفاده شود تا سرعت پاسخگویی به بحران‌ها افزایش یابد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های ستاد بحران شهرستان میناب، عنوان کرد: برآیند عملکرد این ستاد مطلوب ارزیابی می‌شود که این موفقیت حاصل تجربیات گذشته مسئولان شهرستان در مدیریت بحران است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان بر ضرورت احصای نقاط قوت و ضعف عملکرد مدیران شهرستان در مدیریت بحران، تأکید کرد و گفت: اولویت‌های شورای برنامه‌ریزی باید جامع و مانع بوده و بر اساس ضعف‌های موجود، برای رفع نارسایی‌ها برنامه‌ریزی شود.

آشوری در ادامه با اشاره به پیگیری مسائل و مطالبات شهرستان میناب، اظهار کرد: موافقت وزارت راه و شهرسازی برای احداث پل جدید میناب و اجرای کمربندی این شهرستان اخذ شده است و تلاش می‌شود به زودی عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=217100

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.