آوین ویژه»

تداوم 10 روزه آلودگی هوا در پایتخت/ شنبه نارنجی تهران؛ چرا کارگروه آلودگی هوا تشکیل جلسه نداد؟ بررسی اتفاقات بیمارستان ایلام با دستور وزیر بهداشت آیین نامه شوراهای صنفی به امضای وزیر بهداشت رسید بحران آب در شهرستان ساوه جدی است آشوری: شبکه پایدار ارتباطی برای مواقع بحران ایجاد شود عروس ترامپ مجری فاکس نیوز شد برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات شطرنج بین‌المللی در خوزستان مشکل بزرگ آیفون‌های ساخت آمریکا ماسک از دولت ترامپ رفتنی شد؟ ورود واگن‌های جدید تا پایان سال به مترو قم رونمایی از تابلوی نقاشی «دست خدا» در مشهد قیمت طلا با سر سقوط کرد + جدول ۳ آبان دانشگاه خلیج فارس آماده مشارکت با متخصصان بسیجی است کنایه سنگین ستاره قرمز‌ها پس از جدایی‌اش به مدیران! راهیابی پنج کشتی‌گیر نونهال اردستان به مسابقات استانی ۱۰ هزار زن در این استان عقیم شدند وزیر دفاع: فضا به صحنه جدید سلطه و قدرت‌طلبی جهانی تبدیل شده است بانوان پرسپولیس صدرنشین شدند

22

مدیرعامل بعثت کرمانشاه: حمایتی از سوی مسئولان استانی نداشته‌ایم

  • کد خبر : 212072
  • 13 دسامبر 2025 - 17:56
مدیرعامل بعثت کرمانشاه: حمایتی از سوی مسئولان استانی نداشته‌ایم

کرمانشاه – مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با اشاره به شرایط سخت لیگ آزادگان، از نبود حمایت‌های مالی استانی گلایه کرد و گفت: با وجود این شرایط، عملکرد تیم در نیم‌فصل نخست رضایت‌بخش بوده است.

افشین حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ارزیابی خود از عملکرد تیم در نیم‌فصل نخست لیگ آزادگان را مثبت دانست و اظهار کرد: با توجه به سطح بالای رقابت‌ها در لیگ آزادگان و نبود هرگونه حمایت مالی از سوی استان، نتایج به‌دست‌آمده رضایت‌بخش است و از عملکرد کادر فنی و بازیکنان کاملاً رضایت داریم.

وی افزود: برنامه باشگاه در نیم‌فصل دوم تقویت تیم با جذب بازیکنان جوان و مستعد است تا روند رو به رشد بعثت کرمانشاه ادامه پیدا کند و بتوانیم جایگاه بهتری در جدول رقابت‌ها کسب کنیم.

مدیرعامل بعثت کرمانشاه درباره دیدار اخیر این تیم مقابل فرد البرز نیز گفت: بازی باکیفیتی انجام دادیم و شانس پیروزی داشتیم، اما متأسفانه چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم. در لیگ یک اختلاف فنی تیم‌ها بسیار کم است و استفاده از فرصت‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در نتیجه مسابقات دارد.

حسنی در ادامه با انتقاد از وضعیت حمایت‌های مالی تصریح کرد: متأسفانه در فصل جاری هیچ‌گونه پشتیبانی مالی از سوی مسئولان استانی صورت نگرفته است. انتظار داریم استاندار و سایر مدیران استان با توجه به جایگاه باشگاه بعثت به‌عنوان یک برند ورزشی و نقش آن در ایجاد نشاط اجتماعی، حمایت‌های لازم را فراهم کنند.

وی در پایان با قدردانی از هواداران بعثت کرمانشاه گفت: از همراهی و حمایت همیشگی هواداران متعصب کرمانشاهی و کُردهای غرب کشور در تمامی مسابقات، چه در داخل استان و چه خارج از آن، صمیمانه تشکر می‌کنم. حضور و انرژی هواداران بزرگ‌ترین سرمایه باشگاه بعثت است.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=212072

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.