آوین ویژه»

روایت سهیل اسعد از برنامه «اسطول الصمود»؛ هدف بیداری وجدان جهانی است تشرف دو بانوی مسیحی به اسلام در حرم مطهر رضوی «صیاد» از وحدت می‌گوید؛ انتقاد دوباره از صدای سالن برج میلاد یک ماه زندگی با ۶ میلیون تومان؛ مسابقه ای که همه دارایی یک خانواده را پلمب می‌کند! فرماندار تنگستان: قانون و ضوابط صنفی در نانوایی‌های دلوار رعایت شود پزشکان بدون مرز: هیچ توجیهی برای هدف قرار دادن بیمارستان های غزه نیست تسریع در اتمام هتل ورزش سقز از مطالبات اصلی مردم است واکنش طالبان به گزارش دفتر مقابله با مواد مخدر سازمان ملل سوپرایز دیگری در لایحه بودجه ۱۴۰۴ | این افراد از پرداخت مالیات معاف شدند نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی ۴ مرداد اعلام می شود آگاهی‌بخشی کودکان به حریم بدن در رادیو؛ بچه‌ها چگونه «نه» بگویند؟ «کودکی ناتمام» درموزه سینما نقد شد؛ طرح چند نکته مهم «فرمانروای آب» و بازنمایی یک نبرد موشکی؛ به قهرمان نیاز داریم بورس امروز سقف جدید را لمس کرد | اخبار مهم برای فعالان بازارسرمایه در ۱۲ آبان روضه‌خوان عصر عاشورا به میدان ولیعصر (عج) رسید تشکر سازمان سنجش از شبکه ملی اجرای آزمون‌های ارشد و دکتری ۱۴۰۴ واکنش تند آلمان به راهبرد امنیت ملی جدید آمریکا نمایش ۲ مستند از کامران شیردل به مناسبت روز ملی سینما

6

آیت الله حسینی بوشهری: برداشت از صندوق توسعه ملی خط قرمز دولت ها باشد

  • کد خبر : 20335
  • 01 دسامبر 2024 - 20:36
آیت الله حسینی بوشهری: برداشت از صندوق توسعه ملی خط قرمز دولت ها باشد

قم- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه برداشت دولت ها از صندوق توسعه ملی باید خط قرمز دولت ها باشد افزود: نباید برای امور جاری کشور از منابع صندوق توسعه ملی برداشت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر یکشنبه در دیدار رئیس صندوق توسعه ملی با تاکید بر ضرورت توجه به آینده کشور در حوزه‌های مختلف گفت: دولت‌ها باید بودجه خود را بدون تکیه و نگاه به صندوق توسعه ملی پیش بینی و تأمین کنند.

امام جمعه قم تاکید کرد: باید افق‌های دورتری از کشور را دید و در این راستا تقویت صندوق توسعه ملی به عنوان یکی از پشتوانه‌های کشور ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه منابع صندوق توسعه ملی باید به اندازه‌ای باشد که مشکلات دولت‌ها را در روز مبادا برطرف کنند افزود: مبالغی که دولت‌ها از صندوق توسعه ملی کشور برداشت می‌کنند باید در اولین فرصت بازگردانند تا در موارد بعدی نیز این صندوق بتواند شرایط لازم برای همراهی را داشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: صندوق توسعه ملی یک سرمایه برای کشور است و نیاز است تا سالانه مبالغی به موجودی این صندوق اضافه شود.

وی ابراز کرد: باید این امکان برای صندوق توسعه ملی فراهم شود که برای جبران برداشت‌ها از صندوق بخش خصوصی بتواند سرمایه گذاری کند تا از این طریق سرمایه اولیه بازگردد و در ادامه نیز منافعی برای صندوق به همراه داشته باشد که این امر در نهایت پشتوانه‌ای برای رشد و توسعه کشور است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه برداشت دولت‌ها از صندوق توسعه ملی باید خط قرمز دولت‌ها باشد افزود: نباید برای امور جاری کشور از منابع صندوق توسعه ملی برداشت کرد و خطی مشی دولت‌ها باید به سمت بهره گیری از منابع غیر صندوق توسعه ملی باشد.

وی افزود: استان قم در حوزه‌های مختلف دارای نیازها و مشکلاتی است و ضرورت دارد پروژه‌های نیمه تمام این استان به خصوص در زمینه بهداشت و درمان و حوزه زیرساخت به وضع مناسبی برسد تا هم به مردم قم و هم زائران خدمت رسانی مطلوبی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=20335

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.