آوین ویژه»

نخستین پژوهش درباره اربعین در سال ۲۰۱۵ در آمریکا انجام شده است توضیحات وزیر فرهنگ و ارشاد درخصوص رفع ممنوع الکاری هنرمندان + فیلم روایت نخستین قرآن کتابت شده در بام ایران؛ این مشق از جنس نور است حضور پرشور مردم بجنورد در راهپیمایی ۲۲ بهمن  معمای آلایندگی بیرجند| چرا انتقال صنوف گره‌گشا نیست؟ اکران فیلم «باغ کیانوش» در تکیه‌گاه آقا مرتضی علی (ع) تجارب موفق معلمان در بهبود شرایط مدارس ستودنی است شهرک فرآوری مواد معدنی در خراسان جنوبی ایجاد شود وقوع شدیدترین حملات برای تخریب ساختمان‌های مسکونی در غزه رشد روند ارزش بازار ۱۰ شرکت بزرگ بورس و فرابورس اندازه اقتصاد دریا از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۵۰ دو برابر خواهد شد آینده خطرناک قیمت طلا پیش بینی شد کاهش ۲۰ درصدی تصادفات نوروزی در آذربایجان غربی؛ترافیک نیمه سنگین است آغاز اجرای نمایش «ذرات آشوب» همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی اقدامات وزارت علوم برای برخورداری کارکنان از فوق‌العاده خاص نقشه خطرناک رژیم صهیونیستی برای اشغال منابع آبی و سدهای جنوب سوریه حفظ وحدت ملی و مشارکت مردمی بیش از هر زمان دیگر ضروری است پرواز سیمرغ در آسمان کیش/ جدیدترین دستاورد وزارت دفاع رونمایی شد

7

حمزه‌پور: هوشمندسازی کنتورهای آب در هرمزگان ضرورتی اجتناب ناپذیر است

  • کد خبر : 188602
  • 13 نوامبر 2025 - 10:12
حمزه‌پور: هوشمندسازی کنتورهای آب در هرمزگان ضرورتی اجتناب ناپذیر است

بندرعباس- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی کنتورهای آب برای مدیریت بهینه مصرف گفت: هوشمندسازی کنتورهای آب در هرمزگان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید حمزه پور در نشست مشترک با دست اندرکاران تولید کنتورهای هوشمند افزود: استان هرمزگان از تنوع بالایی در منابع تأمین آب شرب برخوردار است و در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از آب شرب تولیدی استان از طریق آب شیرین کن‌ها تأمین می‌شود به طوری که از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴ همت برای خرید آب از این تأسیسات هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تولید آب شیرین در استان به دلیل خشکسالی و کمبود منابع آبی هزینه بر است، افزود: مدیریت مصرف و توزیع آب اهمیت ویژه ای دارد و یکی از راه‌های مؤثر در این زمینه، نصب و بهره برداری از کنتورهای هوشمند است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تصریح کرد: بسیاری از کنتورهای فعلی قدیمی هستند و با اجرای طرح هوشمندسازی می‌توان میزان مصرف را به صورت لحظه‌ای رصد و مدیریت کرد.

حمزه پور با اشاره به آمادگی کامل شرکت برای اجرای این طرح افزود: در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد و از شرکت‌های تولیدکننده انتظار داریم با تسریع در تولید و تحویل کنتورهای هوشمند، در تحقق این هدف همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای کامل طرح هوشمندسازی کنتورها، امکان قرائت دقیق و لحظه‌ای مصرف فراهم خواهد شد.

گفتنی است، در این روز کارگاه آموزشی استفاده از کنتورهای هوشمند و اهمیت استفاده از آن برگزار شد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=188602

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.