آوین ویژه»

۷ محفل قرآنی به یاد شهدای اقتدار در لرستان برگزار می‌شود پیوند موفقیت‌آمیز ساعد دست در تبریز نیامدن امام زمان (عج) از عدم آمادگی بشریت است نشت گاز در بایقوت باعث فوت دو نفر شد اعلام زمان بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه تهران پس از حدود ۴۰روز تعطیلی نهاد دفاع مدنی سوریه: هیچ زندان زیرزمینی و سری در «صیدنایا» پیدا نشد در ادامه راهزنی دریایی آمریکا؛ «مارینه‌را» در اقیانوس اطلس توقیف شد دعوت استاندار هرمزگان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادارات موظف به تأمین ۲۰ درصد انرژی از منابع تجدیدپذیر هستند اعتراف پنتاگون: در انهدام موشک‌ها و پهپادهای حوثی‌ها موفقیت کمی داشتیم سیستم گرمایشی ۱۶۵ مدرسه در خراسان جنوبی ایمن سازی شد نگاه مستند صور صعده به شکل‌گیری جنبش انصارالله یمن قیمت طلا، دلار و سکه امروز سه شنبه 4 آذر/ افزایش قیمت ها آغاز شد؟ + جدول ازدواج به طمع ثروت زیاد؛ ناپدیدشدن همسر اتفاقی است؟ قطب تأمین 10 درصد شیر تهران درگیر با بحران تداوم تولید خدمت‌رسانی ۱۰ هزار خادم و ۹۰۰ خادم یار جمکران به زائران مسجد جمکران ۳۲ مرکز خرید سیب صنعتی در آذربایجان غربی دایر شد انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن اتاق‌های بازرگانی در کشور| سهم بخش خصوصی از اقتصاد از ۷۰به ۱۵درصد رسید

5

مهمان‌نوازی کرمانشاهیان باید در مرز خسروی جلوه‌گر باشد

  • کد خبر : 139850
  • 17 آگوست 2025 - 18:16
مهمان‌نوازی کرمانشاهیان باید در مرز خسروی جلوه‌گر باشد

کرمانشاه- سرپرست شهرداری کرمانشاه با تأکید بر ضرورت افزایش تلاش‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین، گفت: هر زائر باید خاطره‌ای خوش از مرز خسروی و میزبانی مردم کرمانشاه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا اعتصام‌فر بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از قرارگاه حمل‌ونقل مرزی خسروی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه‌های خدمات شهری، حمل‌ونقل و آتش‌نشانی شهرداری اظهار داشت: خدا را شکر با اقدامات جدی و پیگیری‌های مستمر شما همکاران عزیز، رضایت نسبی زائران به دست آمده است، اما این میزان کافی نیست و باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا رضایت کامل زوار عزیز حاصل شود.

وی افزود: بخش قابل توجهی از زائران اربعین حسینی از نقاط دور کشور به مرز خسروی می‌آیند و این وظیفه ماست که به بهترین شکل از آنان پذیرایی کنیم. کرمانشاه به مهمان‌نوازی شهرت دارد و باید این ویژگی در خدمات‌رسانی به زائران به‌ویژه در ایام اربعین جلوه‌گر باشد.

اعتصام‌فر تصریح کرد: انتظار شخصی من این است که هر یک از همکاران در حوزه‌های مختلف با تلاش مضاعف شرایطی را فراهم کنند که هر زائر هنگام عبور از مرز خسروی و حضور در استان کرمانشاه، تجربه‌ای خوش و خاطره‌ای ماندگار داشته باشد؛ خاطره‌ای که او را ترغیب کند در آینده نیز چه برای زیارت اربعین و چه برای گردش و اوقات فراغت به کرمانشاه سفر کند.

سرپرست شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه مراسم عظیم اربعین برکتی برای استان و کشور است، گفت: این حضور میلیونی علاوه بر جنبه مذهبی، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های استان نیز محسوب می‌شود. بنابراین همه ما وظیفه داریم با احترام، آرامش و برخورد شایسته از این مهمانان استقبال کنیم تا سفری خوش برای آنان رقم بخورد.

وی در پایان با قدردانی از همراهی مجموعه شهرداری و دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان از روز نخست آغاز عملیات در مرز خسروی، اظهار داشت: تلاش‌های شما عزیزان قابل تقدیر است و امیدوارم خداوند یاری کند تا همواره سالم، پرتوفیق و خدمتگزار شایسته‌ای برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشید.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=139850

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.