آوین ویژه»

جزئیات و میزان نقدینگی عرضه اولیه ومپنا مشخص شد واکنش حماس به حملات مجدد اسرائیل: این حملات توافق را از بین می‌برد محکومیت بیانیه شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه آغاز برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی انبار بورس زرشک و عناب پیام مهم استقلال برای صعود فجرسپاسی و پیکان ویزیت پزشکان باید متناسب با جیب مردم باشد کتابخانه‌های مشارکتی روستایی پایگاهی برای ایجاد نشاط اجتماعی است توافق ستاره جوان با کارتال قطعی شد قیمت جدید طلا و سکه اعلام شد (۸ آبان ۱۴۰۳) آمادگی برای کمک به تقویت بخش مشاوره در دانشگاه‌ها از حواشی نشست خبری تا جزئیات مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر گل محمدی با چهار بازیکن فولاد در کمیته انضباطی پدر دانشجوی خیر متوفی در آزادی یک زندانی سهیم شد اکرمی: دامپزشکی تأثیر مستقیم در سلامت مردم دارد عراقچی: وضعیت اتباع ایرانی در ونزوئلا خوب است مشارکت ۴ میلیون زائر در مراسم سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) توسعه تجارت و همکاری‌های مرزی، ضامن رشد اقتصادی ایران و پاکستان ۱۳۸۸ پلاک رفع تداخل اراضی در لرستان تعیین تکلیف شد

7

رسانه‌ها تقویت کننده اعتماد عمومی هستند

  • کد خبر : 136302
  • 09 آگوست 2025 - 0:14
رسانه‌ها تقویت کننده اعتماد عمومی هستند

سمنان- حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان ضمن تبریک روز خبرنگار، رسانه‌ها را تقویت کننده اعتماد عمومی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی پیامی را صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت مظلومانه خبرنگار گران‌قدر، شهید محمود صارمی، و روز پاسداشت مقام والای خبرنگار، یادآور تعهد، آگاهی‌افزایی، و تلاش بی وقفه با ابزارهای اندیشه، قلم و رسانه در عرصه خطیر اطلاع‌رسانی است.

این روز، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از مجاهدت‌های آگاهانه، هوشمندانه و مسئولانه اهالی رسانه که با نگاهی دغدغه‌مند و وفادار به مصالح عمومی، در مسیر تنویر افکار عمومی، صیانت از حقیقت، و ارتقا آگاهی‌های اجتماعی نقش‌آفرینی می‌کنند.

بی‌تردید، خبرنگاران شریف و متعهد، به‌عنوان طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی و ناظران بیدار تحولات جامعه، نقشی انکارناپذیر در ارتقا شفافیت، پیشگیری از فساد، تقویت اعتماد عمومی، و تحکیم پایه‌های عدالت اجتماعی دارند؛ نقشی که در پرتو صداقت حرفه‌ای، رعایت امانت‌داری و پایبندی به اصول اخلاق رسانه‌ای، جلوه‌ای مضاعف می‌یابد.

جایگاه رسانه و خبرنگار در نظام مردم‌سالار دینی، جایگاهی والا و راهبردی است؛ بر همین اساس، دستگاه قضائی استان سمنان همواره بر تعامل سازنده، حمایت قانونی و احترام به فعالیت‌های آگاه گرانه اصحاب رسانه تأکید داشته و معتقد است که اطلاع‌رسانی شفاف، نقادانه و منصفانه، می‌تواند در مسیر ارتقا حکمرانی مطلوب و اجرای دقیق عدالت، نقش‌آفرین باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی، به‌ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران این عرصه خطیر در استان پهناور سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون این قشر فرهیخته را در مسیر پاسداشت حقیقت، صیانت از منافع عمومی و همراهی با دستگاه قضائی استان در تحقق عدالت، از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=136302

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.