آوین ویژه»

گفتگوی تلفنی مکرون و بن سلمان درباره مسائل منطقه ای فرماندار بوشهر: تعامل رسانه و مسئولان مسیر توسعه ورزش را هموار می‌کند افشای مأموریت مخفی افسران اماراتی در غزه مشتری دست به نقد بازیکن پرسپولیس از عربستان رسید هواپیمای مافوق صوت ناسا برای اولین بار روشن شد عبدالسلام: صلح حقیقی تنها با زوال رژیم صهیونیستی میسر می شود امارات درباره افزایش قیمت دلار نقش دارد؟ ساماندهی حدود ۸ هزار معتاد در خراسان رضوی اقتصاد ایران در ۱۴۰۳ | پایان سلطه نفت فرا رسید؟ نقش تعاونی‌ها در توسعه گلستان؛ ۳۹۳ تعاونی فعال با ۷۳ هزار عضو معاون فرماندار گناوه: فقط موتورهای چهارچرخ دارای مجوز، حق فعالیت دارند شیائومی برای سامسونگ خط و نشان کشید راهیابی «آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه‌شدن دیده بود» به جشنواره شنژن پیام هشدارآمیز یمن درباره همکاری شرکت‌ها با تل‌آویو علم در برابر بحران؛ نسخه وزیر علوم برای خروج تهران از بن‌بست بهرام مشیری درگذشت + بیوگرافی و دلیل فوت بررسی مفهوم «قیام و حکومت مشروع» و اختلاف نظر زیدیه با شیعه اثنی‌عشری نورپردازی منزل؛ ایده هایی که خانه تان را درخشان و دلپذیر می کند

5

زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان دشتی تقویت می‌شوند

  • کد خبر : 126832
  • 15 جولای 2025 - 6:17
زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان دشتی تقویت می‌شوند

بوشهر- فرماندار دشتی از تقویت زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان خبر داد و گفت: در اعتبارات امسال نگاه خوبی به حوزه بهداشت و درمان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی دوشنبه شب در نشست با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، با تأکید بر لزوم جلب رضایت مردم در حوزه سلامت، اظهار کرد: دو مقوله مهم «پزشک خانواده و نظام ارجاع» و همچنین «طرح جوانی جمعیت» نیازمند توجه جدی و برنامه‌ریزی دقیق هستند.

فرماندار دشتی با اشاره به سیاست‌های دولت و تأکیدات رئیس‌جمهور و استاندار بوشهر در حوزه سلامت، افزود: نگاه ما نیز در شهرستان دشتی بر همین اساس جهت‌بخشی شده و تلاش داریم در تخصیص اعتبارات، نگاه ویژه‌ای به حوزه بهداشت و درمان داشته باشیم.

مقاتلی با قدردانی از تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان شهرستان، خواستار راه‌اندازی بخش‌های اعصاب و روان و NICU بیمارستان زینبیه خورموج شد که به‌دلیل کمبود نیرو، از دو سال گذشته تاکنون تعطیل مانده‌اند.

وی نبود متخصص بیهوشی در بیمارستان زینبیه را یکی از دغدغه‌های جدی مردم عنوان کرد و افزود: باید زمینه ماندگاری پزشکان در شهرستان فراهم شود. در همین راستا، دو پانسیون پزشکان در شهرهای خورموج و شنبه در دست احداث است که انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

فرماندار دشتی همچنین خواستار شبانه‌روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شنبه به‌عنوان یکی از مطالبات جدی مردم منطقه شد و تأمین نیروی انسانی این مرکز را ضروری دانست.

مقاتلی به فرسودگی برخی خانه‌های بهداشت در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: این مراکز نیازمند نوسازی فوری هستند.

وی خواستار توجه ویژه به ارتقای بیمارستان کاکی و تأمین آمبولانس برای مراکز درمانی کاکی و زیارت ساحلی شد.

فرماندار دشتی با اشاره به مصوبات سفر هیأت دولت به استان، تصریح کرد: باید اعتبارات مربوط به پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت شهرستان تزریق و این طرح‌ها با جدیت پیگیری شوند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=126832

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.