آوین ویژه»

رستوران علی دایی کجاست؟ + لیست قیمت غذاهای لاکچری قلندری: رسانه ملی در معرفی ظرفیت‌های اردبیل نقش تاثیرگذاری دارد ریزش تالار متروکه در شهرک ولیعصر؛ هیچ مصدومی نداشت چین، دستگاه ۱۲ متری ساخت تراشه را در یک «کارتن کوچک» جای داد! ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان تمام مدارس فرسوده کشور بازسازی می شود واکنش سخنگوی دولت به انتقادها از بیل دست گرفتن پزشکیان «سی‌دی»، ۴۳ ساله شد مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات تهران تا شنبه آینده تعطیل شد شهریاری: هنر به خوبی می‌تواند پیام‌ های انسانی و اخلاقی را انتقال دهد خراسان جنوبی پیشتاز جذب اعتبارات ملی  پیکر آیت‌الله موسوی یزدی در قم تشییع شد مقام روس از ایلان ماسک خواست برای اتصال روسیه و آمریکا تونل زیردریایی بسازد رشد دوبرابری سفرهای تپسی / قراردادهای انحصاری اسنپ‌فود مانع رشد تپسی‌فود آخرین آمار نوسازی تاکسی های فرسوده در کشور کنسرت بندری «هیرون» و کنسرت بانوان «مروارید سرخ» در نیاوران تمدید مهلت ثبت درخواست میهمان دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی قدردانی ویژه ترامپ از پوتین

19

روابط‌عمومی‌ها منادی و مروج همدلی، هم‌افزایی و وفاق ملی هستند

  • کد خبر : 113879
  • 18 می 2025 - 0:18
روابط‌عمومی‌ها منادی و مروج همدلی، هم‌افزایی و وفاق ملی هستند

بوشهر- سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم گفت: روابط‌عمومی‌ها منادی و مروج همدلی، هم‌افزایی و وفاق ملی هستند و باید این نقش را به‌خوبی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کاظمی شنبه شب در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان دیلم با تبریک ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه و گرامیداشت یاد آیت الله رئیسی، شهید جمهور و شهدای خدمت، افزود: روابط‌عمومی‌ها نقش بسیار مهمی در تمامی زمینه‌های اجتماعی دارند و باید به موضوعاتی مانند جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم با اشاره به قرار گرفتن در هفته جوانی جمعیت، خاطرنشان کرد: مسئله جوانی جمعیت یک چالش اساسی است و همه دستگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی مناسب، فرهنگ فرزند آوری و ازدواج آسان را ترویج کنند تا از پیری جمعیت جلوگیری شود.

کاظمی با بیان اینکه این نشست، اولین جلسه شورای روابط‌عمومی شهرستان در سال جاری است؛ تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها باید با همکاری رسانه‌ها، شعار سال را تبیین و در ترویج وفاق و همدلی به عنوان شعار دولت تلاش کنند.

روابط‌عمومی‌ها منادی و مروج همدلی، هم‌افزایی و وفاق ملی هستند

وی افزود: روابط‌عمومی‌ها منادی و مروج همدلی، هم‌افزایی و وفاق ملی هستند و باید این نقش را به‌خوبی ایفا کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم گفت: مدیران همچنین باید توجه ویژه‌ای به جایگاه روابط‌عمومی در سازمان خود داشته باشند.

در پایان این مراسم، با رأی هیئت‌رئیسه شورای روابط‌عمومی شهرستان دیلم، شهرداری بندر دیلم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری امام حسن به ترتیب حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.

روابط‌عمومی‌ها منادی و مروج همدلی، هم‌افزایی و وفاق ملی هستند

همچنین از روابط‌عمومی‌های اداره بندر و دریانوردی، هلال احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و بنیاد مسکن به عنوان روابط عمومی‌های پویا تقدیر شد.

در این آئین از سه پیشکسوت عرصه روابط عمومی آقایان ابراهیم دریایی، عبدالحسین پایون و فتح الله صالحی فرد نیز تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=113879

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.