آوین ویژه»

بارش باران در مناطق مختلف استان مرکزی کشت الگوی مزارع گندم در دهلران اجرا شد کاخ سفید: آمریکا در حال بازبینی کمک به اوکراین است فولاد سنگان مبتکر و مجری ایده خواف محور توسعه شرق ایران رهن کامل آپارتمان در باغ‌ فیض از ۹۰۰ میلیون تومان «آب» موضوع «تجسمی فجر» شد؛ تعطیلی گالری‌ها و واکنش‌هایی به ترامپ! فرودگاه بن گوریون، نیروگاه برق قدس اشغالی و ناو آمریکایی؛ جدیدترین شکار موشک‌های یمنی ام داوود کیست؛ علت نامگذاری اعمال ام داوود چیست؟ تمدید ماموریت سربازان آلمانی در اقلیم کردستان عراق از سوی بوندستاگ قیمت دلار افسار پاره کرد ( جدول ۷ بهمن) طرح حفظ قرآن کریم با روش و سبک ایرانی در اندونزی اجرایی شد مدبر: تضعیف روابط با مسکو و پکن به زیان کشور تمام خواهد شد ترکیب استقلال مقابل شمس‎‌آذر افزایش ۸۴ درصدی تبادلات تجاری ایران و افغانستان از رئال مادرید به لیورپول/ سرنوشت ژابی آلونسو پس از برکناری تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس در اهواز عمده مشکل ۴ شهرستان خوزستان آب شرب و کشاورزی است نمایش توانمندی‌های صادراتی ایران در نمایشگاه اوراسیا

6

ربیعی:عدم استفاده از سیستم رادیویی برای بازی امروز قابل توجیه نیست

  • کد خبر : 110493
  • 03 می 2025 - 0:14
ربیعی:عدم استفاده از سیستم رادیویی برای بازی امروز قابل توجیه نیست

انزلی- سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به بازی خوب دو تیم گفت: عدم استفاده از سیستم رادیویی برای بازی سنگین امروز قابل توجیه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی شامگاه جمعه در نشست خبری بازی ملوان و ذوب‌آهن ضمن تسلیت درگذشت بنیان‌گذار تیم ملوان بهمن صالح‌نیا اظهار کرد: شاهد بازی خوب، پرگل و با موقعیت‌های فراوان بودیم.

وی گفت: ملوان یکی از تیم‌های خوب فصل جاری با مهره‌های ارزشمند است که وجود یک نیمکت خوب مثل نورافکن، عبدی و تورانیان بسیار در جریان بازی کمک کننده است.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: هدف‌گذاری ما تا بخشی از بازی خوب پیش رفت و در مدیریت و ایجاد موقعیت موفق بودیم و زمانی که زهر ملوان را گرفته بودیم و ۳ بر یک از ملوان جلو بودیم گل دوم را ضدحمله خوردیم و این یعنی از دست دادن توپ در در دقیقه ۸۴ که این موقعیت، ملوان و جو ورزشگاه را زنده کرد.

ربیعی افزود: جوی که در انزلی لذت‌بخش و پرشور است تیم را هدایت می‌کند و بر اثر همین شور، گل سوم را خوردیم اما انتظار داشتم با بازیکنان جایگزینم بازی را حفظ کنیم و اگر ۳ بر یک جلو نبودیم و این بازی مساوی نمی‌شد نتیجه خوبی بود اما وقتی جلو بودیم و تساوی شد نتیجه ناراحت‌کننده است.

وی با اشاره به بازی خوب ملوان بیان کرد: نتیجه اقدامات فنی در دو تیم، سبب‌ساز بازی جذاب و تماشاگرپسند بود که شش گل را به همراه داشت.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: ضمن احترام به تیم داوران، بازی‌هایی که از لحاظ رقابتی به هم نزدیک هستند وجود var لازم است اما عدم استفاده از سیستم رادیویی برای بازی سنگین امروز قابل توجیه نیست لذا حضور داوران جوان مستلزم استفاده از تجهیزات برای قضاوت بهتر است.

ربیع ضمن خداقوت به هواداران و بازیکنان دو تیم
در پایان گفت: ایجاد انگیزه در هفته‌های آخر لیگ برای تیم‌هایی که نه شانس صعود دارند و نه سقوط، کاری دشوار است اما امیدوارم به درستی این مرحله را به پایان برسانیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=110493

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.