آوین ویژه»

پنتاگون: کمک‌های امنیتی به لتونی، لیتوانی و استونی قطع می‌شود مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در میدان نبوت رکورد دمای هوا در تابستان شکسته شد؛ ورود گرد و غبار عراق به ایران الجولانی نسبت به پیشروی های رژیم صهیونیستی اقدام عملی نکرده است جدیدترین موضع‌گیری وزیر خارجه ترکیه درباره سوریه و «بشار اسد» موبایل قدیمی خانه را آتش زد و مالکش ۱۶ میلیارد غرامت گرفت! عملیات جستجوی فرد مفقود شده در سیلاب مسجدسلیمان سرعت گرفت تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی «کنکل» پنجشنبه به شبکه نمایش خانگی می‌آید صندوق ملی توسعه هوش مصنوعی تاسیس می‌شود اعضای جدید فرهنگستان علوم پزشکی مشخص شدند قصد روسیه و برزیل برای استفاده از ارزهای ملی در روابط تجاری صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها بعد از پایان ثبت‌نام بررسی می‌شود پاسخ سنگین باشگاه تراکتور به کریم باقری سالاریه: از هر دو ماهواره ایرانی سیگنال داریم ادعای «سی‌ان‌ان» درباره برنامه‌های پنهانی آمریکا علیه ونزوئلا واکنش سخنگوی دولت به خبر فوت استاد فرشچیان واکنش جالب رامین رضاییان به نام جواد خیابانی + فیلم

6

آغاز فصل نخست «تهران سی‌نَما» از شانزدهم دی

  • کد خبر : 230244
  • 01 ژانویه 2026 - 13:51
آغاز فصل نخست «تهران سی‌نَما» از شانزدهم دی

گروه «تهران سی‌نما» با همکاری موسسه تصویر شهر، نخستین فصل فعالیت‌های خود را با شعار «قد بکش از قاب» از سه‌شنبه ۱۶ دی آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، گروه «تهران سی‌نما» که در شاخه تولید آثار سینمایی با موضوعات شهری فعالیت دارد، در فاز جدید کاری خود سراغ بسته‌های آموزشی- پاتوقی و عضوگیری از میان اهالی و مخاطبان سینما رفته است و روز سه‌شنبه ۱۶ دی در قالب «شهرتِک» (سینماتک با بررسی موضوعات شهری در سینما) آغاز به کار می‌کند.

در این برنامه ضمن نمایش فیلم «روزهای عالی» ساخته ویم وندرس، هادی مقدم‌دوست، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما، محمد ناظرپناهی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و هنگامه عیلانی مدیر فرهنگی و هنری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به عنوان کارشناس و سخنران حضور دارند. این برنامه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن ۱۲ پردیس سینماگالری ملت آغاز می‌شود.

«شهراندیش» (کارگاه‌های تحلیل و نقد ژانرهای شهرمحور) از دیگر برنامه‌های گروه تهران سی‌نما است که از چهارشنبه ۱۷ دی فعالیت خود را شروع می‌کند.

نخستین برنامه «شهراندیش» که با ارائه و اجرای محمد قربانی و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود به تحلیل وجوه شهر در ژانر اکسپرسیونیسم اختصاص دارد.

در ادامه برنامه‌های این هفته «تهران سی‌نما»، نخستین جلسه «سینماتک فیلمَک» (پاتوق فیلمسازان و علاقمندان فیلم کوتاه با محوریت هم‌اندیشی درباره نقش شهر در آثار) هم چهارشنبه ۱۷ دی از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در سالن ۱۲ پردیس سینماگالری ملت برگزار می‌شود. فیلمک به نمایش و نقد و بررسی بسته‌های فیلم کوتاه با حضور عوامل آثار و علاقمندان سینما اختصاص دارد.

شهرنگار (تور گشت شهری با محورهای محتوایی متنوع برای جلب توجه و مشارکت اصناف مولف در حوزه سینما و زیست شهری) نیز از دیگر برنامه‌های فصل نخست گروه «تهران سی‌نما» است که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

حضور در برنامه‌های مختلف فصل نخست گروه «تهران سی‌نما» رایگان است و به زودی نحوه عضوگیری در سوپراپلیکیشن شهرزاد و شرایط ارتقای اشتراک مخاطب و بهره‌مندی از مزایای عضویت، از طریق سایت و صفحه مجازی موسسه تصویر شهر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=230244

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.