آوین ویژه»

سهام‌داران فعال بورس در سال ۱۴۰۳ به ۳.۲ میلیون کد رسید قطار فدک به کرمانشاه رسید؛ یک سفر ۵ ستاره از غرب به شرق ایران «عاشق پاییز» در راه جشنواره فجر مدارس مشهد چهارشنبه غیرحضوری شد آتش سوزی گسترده در بازار روز سلیمانیه عراق سگ‌های روباتیک نگهبان جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ می‌شوند بهره برداری از ۳۸۳ دستگاه واگن باری به ارزش ۱.۳ همت وزیر اقتصاد و رییس‌کل بانک مرکزی از بورس حمایت می‌کنند دستورالعمل دانشگاه آزاد برای معادل سازی مدارک تحصیلی فوری | یارانه این افراد قطع شد! انبار کالای قاچاق در دشتستان پلمب شد انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان پوشش زنده مذاکرات عمان/ جدیدترین اخبار امروز از مذاکرات پیام تبریک نوروزی «اردوغان» قیمت طلا ۱۸ عیار افسار پاره کرد + جدول ۲۶ فروردین ناترازی های انرژی محصول سیاست های غلط دولت ها تا به امروز است قاطعانه می‌گویم خیبر امسال تیمی جنگنده خواهد بود چمران: بانوان ظرفیتی ارزشمند برای تحول جدی در مدیریت شهری هستند

5

«کمی به من دروغ بگو» در هیلاج نمایشنامه‌خوانی می‌شود

  • کد خبر : 171966
  • 13 اکتبر 2025 - 12:22
«کمی به من دروغ بگو» در هیلاج نمایشنامه‌خوانی می‌شود

نمایشنامه «کمی به من دروغ بگو» نوشته مریم منصوری در تماشاخانه هیلاج خوانده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشنامه «کمی به من دروغ بگو» نوشته مریم منصوری که اقتباسی از نمایشنامه «دوشیزه جولیا» و تداوم داستان این اثر آگوست استریندبرگ در ۱۰ سال بعد است، در دوره چهارم رپرتوار «صدای نمایشنامه‌نویس» خوانده می‌شود. این برنامه با همکاری کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر ایران و تماشاخانه هیلاج برگزار می‌شود.

این نمایشنامه‌خوانی با کارگردانی مریم منصوری و با نقش خوانی پریا طاهری، رضا مرادی‌نژاد، مهدیه کوهستانی، میثاق آقامولایی و مرضیه زهری و با صحنه‌خوانی بهناز خانی در ۲۶ مهر اجرا می‌شود و پس از آن شهرام اشرف ابیانه به نقد و بررسی این نمایشنامه منصوری می‌پردازد که نامزد مسابقه نمایشنامه‌نویسی سی و نهمین چشنواره تئاتر فجر نیز بوده است.

در خلاصه این نمایشنامه آمده است: «گاهی یه شکارچی باید ساعت‌ها و ساعت‌ها یه گوشه منتظر بشینه. جم نخوره، پلک نزنه تا شکار بو نبره و بیاد جلو. جلوتر. اون قدر که با یه حرکت کوچیک انگشت، ماشه رو بکشی و خلاص! قلبش رو بزنی! … گاهی هم قصد شکار نداری، خودش جلوی چشمت سبز میشه! … اون وقته که اگه نزنی، از چنگت رفته!».

نمایشنامه‌خوانی «کمی به من دروغ بگو!» در ساعت ۱۸:۳۰ شنبه ۲۶ مهر در تماشاخانه هیلاج برگزار می‌شود و ورود برای عموم، آزاد و رایگان است.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=171966

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.