آوین ویژه»

تماشای برهه‌ای از زندگی امام خمینی (ره) از دریچه دوربین‌های مداربسته آغاز واریز پاداش فرهنگیان بازنشسته؛ حساب‌ها را همین امروز چک کنید هنرمندان و ورزشکاران به محض خروج از مرز، ژست سیاستمدار می‌گیرند ۵۰ درصد از مطالبات باقی مانده گندمکاران به زودی پرداخت می‌شود رحمتی: خیبر دونده و جنگجو بود همکاری سپاه و دستگاه قضائی زمینه ساز ارتقای امنیت پایدار است آواربرداری ساختمان شیشه‌ای احتمالاً تا آخر آذر تمام می شود پویش سراسری درختکاری در دهلران ایلام تورم برای صنعتگران ثابت ماند سرنگونی ۲۸۰ پهپاد اوکراینی و یک جنگنده سوخو۲۷ به دست روسها مالیات میلیاردی خودروهای لوکس در ۱۴۰۴ | مالکان آماده پرداخت باشند کشف ۳ تن قهوه قاچاق در شاهرود؛ کامیون عبوری توقیف شد مومنی: ‌انتصاب فرمانداران و استانداران نشان داد ملاک ما شایستگی است رمزگشایی از پرونده «جعبه سیاه» در عراق حافظه‌ای از جنس الماس رئیس سازمان سینمایی: سینمای مستند الهام‌بخش آیندگان است پایان پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ از نخستین گوشی گلکسی S FE دولت به دنبال کاهش هزینه‌های غیرضروری است

5

توضیح موگویی درباره «ماجرای جنگ»؛ برنامه با هماهنگی شعام منتشر شد

  • کد خبر : 135266
  • 05 آگوست 2025 - 22:47
توضیح موگویی درباره «ماجرای جنگ»؛ برنامه با هماهنگی شعام منتشر شد

جواد موگویی میزبان مصاحبه با عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به اطلاعیه معاونت سیما توضیح داد که پخش این قسمت نیز با هماهنگی و تایید «دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی» منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد موگویی برنامه‌ای با عنوان «ماجرای جنگ» داشت که یک قسمت از آن از صداوسیما پخش شد و قسمت دوم یعنی مصاحبه با عباس عراقچی وزیر امور خارجه از پلتفرم «آن» عرضه و منتشر شد. روز گذشته صداوسیما در توضیحی عنوان کرد که پخش نشدن قسمت دوم «ماجرای جنگ» به دلیل انجام نشدن اصلاحات لازم در بخش‌هایی از برنامه بوده که بر اساس تأکید و دستور صریح «دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی»، حذف یا اصلاح آن برای پخش از صداوسیما الزامی بود.

حالا بعد از آن جواد موگویی که میزبان و گفتگوکننده این مصاحبه‌ها در برنامه «ماجرای جنگ» بوده است در توضیحاتی در صفحه اجتماعی خود این چنین نوشت:

«پس از تولید دو قسمت از برنامه «ماجرای جنگ»، برنامه طبق روند مرسوم به شبکه ۳ صداوسیما جهت پخش ارایه شد. قسمت اول (گفتگو با سردار وحیدی) پس از اعمال اصلاحیه‌های مدنظر صداوسیما پخش شد.

پس از ورود مستقیم ریاست سازمان در نظارت بر برنامه، علیرغم فرصت چندروز بازبینی قسمت دوم (دکتر عراقچی)، از سوی ریاست محترم هیچ اصلاحیه‌ای به سازندگان برنامه ارایه نشد.

سرانجام پس از تعلل چند روزه، با اطلاع به ریاست سازمان، تصمیم به ادامه پخش برنامه در فضای مجازی گرفتیم و قسمت دوم در هماهنگی و با تایید «دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی» منتشر شد.

جای تاسف است که مردم از تماشای گفتگوی وزیر خارجه از سیمای جمهوری اسلامی محروم شدند.

اما یک سوال ذهن مرا مشغول کرده!

اگر قرار به پخش در شبکه ۳ نبود، چرا هم‌اکنون اپلیکیشن «ایران صدا» متعلق به صداوسیما، صوت گفتگو را در صفحه خود منتشر کرده؟!

چرا از همان اول در شبکه ۳ منتشر نکردید؟! تا هم خودتان و هم میلیون‌ها مخاطب را به زحمت نیاندازید!

حال که با «صدای» وزیر خارجه مشکل ندارید، خب «تصویرش» را هم پخش کنید؟! چه اشکالی دارد؟!»

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=135266

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.