آوین ویژه»

سامسونگ تولید اگزینوس ۲۶۰۰ را لغو می‌کند؟ در سفر به شمال کجا بمانیم؟ پیمان معادی بهترین بازیگر مرد جشنواره هانوی شد هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش‌های شدید و خطر وقوع سیلاب و بهمن سولاف فوادخرجی: این جایزه گواه ایستادنم بر موضعی صریح است آنروا: رژیم صهیونیستی در ورود کمک‌ها به غزه کارشکنی می‌کند موافقت ترامپ با تسلیحات جدید به اوکراین به هزینه اروپایی ها خاطره‌ای از علامه محمدرضا حکیمی درباره صلوات خاصه امام رضا (ع) اجرای یک نمایش جدید در ادامه «ترور»؛ «چشم‌بادومی» کی به سینما می‌آید؟ برنامه های معاونت هنری وزارت ارشاد در «پاویون هنرگان کتاب» رئیس شورای تامین ورامین: کتک خوردن بیرانوند خبرسازی است؛ تلفنی با بیرانوند صحبت کردم مردم شیراز از حضور در راهپیمایی روز قدس می گویند سه کشور اروپایی در فتنه انگیزی های اخیر سهم داشته و شریک جرم هستند شاهنامه طی هزار سال هویت ملی ایرانیان را تقویت کرد هواشناسی امروز؛ ۳۰ بهمن| رگبار پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و شرق کشور جزئیات جدید از سفر گروسی به تهران کاهش ۶۶ درصدی حوادث ناشی از کار در دماوند وقتی می‌خواهیم کار فرهنگی انجام دهیم،اقتصاد آن را چگونه تأمین کنیم؟

9

نحوه واریز حقوق ۱۴۰۴ معلمان و فرهنگیان تغییر کرد

  • کد خبر : 71907
  • 21 فوریه 2025 - 15:19
نحوه  واریز حقوق ۱۴۰۴ معلمان و فرهنگیان تغییر کرد

رئیس اداره مالی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس از پرداخت حقوق کارکنان آموزش و پرورش از فروردین‌ ماه ۱۴۰۴ به شیوه ای نوین خبر داد.

مهدی محمودی امروز، ۲ اسفندماه در حاشیه برگزاری دوره کشوری آموزش نرم‌افزار «حقوق تحت وب» در باشگاه شماره ۲ فرهنگیان شیراز، اظهار کرد: با هدف فراگیر شدن و استفاده همه استان‌ها از نرم‌افزار جدید «حقوق و دستمزد تحت وب» دوره آموزشی از چهارشنبه، اول اسفند در شیراز آغاز و تا جمعه، ۳ اسفندماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: با پایان یافتن این دوره و رفع چالش‌های احتمالی نرم‌افزار جدید، حقوق کارکنان آموزش و پرورش از فروردین ماه ۱۴۰۴ از طریق نرم‌افزار «حقوق و دستمزد تحت وب» پرداخت می‌شود.

محمودی با اشاره به اینکه در این دوره کشوری کاربرانی از همه استان‌ها حضور دارند تا آموزش‌های لازم را فرا بگیرند، گفت: در این دوره آموزشی، محاسن و معایب نرم‌افزار جدید «حقوق و دستمزد تحت وب» مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره مالی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس افزود: آموزش نحوه کاربری نرم‌افزار «حقوق تحت وب» تا ۳ روز در شیراز ادامه دارد و متخصصانی از بخش فناوری، ذی‌حسابی و امور مالی وزارت آموزش و پرورش به ارائه آموزش‌های لازم می‌پردازند.

وی بیان کرد: از سال گذشته تعداد ۹ استان به صورت پایلوت از این نرم‌افزار بهره‌مند شدند و پرداخت‌های خود را از طریق نرم‌افزار جدید انجام می‌دادند.

محمودی تصریح کرد: در حال حاضر فرآیند پرداخت حقوق‌ها در سیستم ویندوز انجام می‌شود، لذا با استفاده از نرم‌افزار «حقوق و دستمزد تحت وب» فرآیند پرداخت‌ها تسهیل و سریع‌تر انجام می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=71907

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.