آوین ویژه»

رویترز: آمریکا از استفاده از فلسطینیان به عنوان سپر انسانی اطلاع داشت یمن تل‌آویو را تهدید کرد؛ «می‌خواهید به پناهگاه‌ها برگردید» پلیس هلند تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین و لبنان را بازداشت کرد+ فیلم ناوگان پایداری: دنیا در جلوگیری از نسل کشی غزه ناتوان است کرامتی: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار رأس دام در زنجان پرورش می‌یابد بررسی آخرین تحولات مذاکرات هسته‌ای میان لاریجانی با وزیرخارجه قطر ۲ دستگاه جرثقیل فاقد مجوز در لرستان توقیف شد برگزاری نمایشگاه تخصصی موسیقی کودک و نوجوان در اردیبهشت ۱۴۰۴ پزشکیان از دیدار با رهبر انقلاب گفت: نصف چراغ‌های اتاق خاموش بود «صیاد» فیلم فجر را کلید زد؛ «بازی خونی» در برج میلاد بیوگرافی فرخنده گل افشان همسر اول استاد محمدرضا شجریان+ عکس فرصت طلایی خرید خودرو؛ شرایط جدید پیش‌فروش پارس نوا و کوییک اعلام شد مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت: بخشی از اختلالات اینترنت به دلیل تداخل شبکه‌های وای‌فای است تهدید به بمب‌گذاری در مرکز لندن «سدره» با شعار «انا علی العهد» ویژه محرم و صفر شبکه تهران سکوت خانواده پژمان جمشیدی شکست / ماجرای تجاوز پژمان جمشیدی پاپوش است؟! +عکس قیمت دلار در بازار آزاد پرواز کرد (۲۷ بهمن ۱۴۰۳) «شب علم» در ۹ دانشگاه کشور اجرایی می‌شود

15

بیش‌ از ۲۰ هزار تن مواد غذایی غیربهداشتی در هرمزگان معدوم شد

  • کد خبر : 91977
  • 24 مارس 2025 - 12:15
بیش‌ از ۲۰ هزار تن مواد غذایی غیربهداشتی در هرمزگان معدوم شد

بندرعباس – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۲۰ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در اجرای طرح تشدید سلامت نوروز و ماه مبارک رمضان کشف و معدوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی میرزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای این طرح بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی هرمزگان تاکنون انجام شده است.

وی ادامه داد: در طرح نظارتی سلامت نوروزی تاکنون ۳۱ هزار و ۲۶۶ مورد بازرسی بهداشت محیط در سطح هرمزگان انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت هرمزگان اظهار کرد: همچنین در این زمینه سه هزار و ۶۹۸ مورد اخطار کتبی به مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی صادر و تعداد سه هزار و ۶۴۹ واحد متخلف به مراجع قضائی معرفی و تعداد ۷۲ واحد متخلف پلمب شده است.

وی با تاکید بر افزایش نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز و رمضان در استان گفت: مسئولان بهداشت این استان برخورد قاطع با متخلفان را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: این اقدامات در راستای تأمین سلامت عمومی و اطمینان از رعایت استانداردهای بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت هرمزگان عنوان کرد: هموطنان و مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی موارد را از طریق سامانه کشوری ۱۹۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=91977

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.