آوین ویژه»

حقیقت هیچگاه قابل خاموش شدن و ترور نیست لیست تیم ملی فوتبال اعلام شد نگاهی به قوانین اجرایی دونالد ترامپ در مورد مهاجران یک فوتی در اثر سقوط پراید به دره ضرورت پاسداشت زبان و فرهنگ سمنانی همایش «دف نوازان» در بجنورد جریمه ورود به محدوده طرح ترافیک در بازه 25 خرداد تا 8 تیر بخشوده می‌شود نیم میلیون تن گندم خوراک دام و طیور شد افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب های قدر بحران امنیتی در اسرائیل/ تحقیقات گسترده درباره افشای اطلاعات از دفتر نتانیاهو قمار خطرناک اسرائیل در اشغال کامل غزه/ نتانیاهو عقب‌نشینی خواهد کرد؟ واکنش مجلس به فعال‌سازی مکانیسم ماشه افزایش ۲۷ درصدی مصرف گاز در کرمانشاه نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۴ ثبت‌نام کردند امام جمعه اسلامشهر: سرمایه گذاری ها به سمت تولید هدایت شود از تدوین قانون تا لزوم ایجاد صندوق رمز ارز در بازار سرمایه ‍ صدور و تمدید ۴۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام زوایای مختلف بحران جهانی از دریچه سینمای ایران

4

همه ظرفیت‌ها برای اجرای پویش «نه به تصادف» استفاده شود

  • کد خبر : 91440
  • 23 مارس 2025 - 12:22
همه ظرفیت‌ها برای اجرای پویش «نه به تصادف» استفاده شود

گناوه- امام جمعه گناوه بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای آگاهی‌بخشی عمومی درباره اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پیوستن به پویش «نه به تصادف » تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح یکشنبه در نشست با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گناوه با هدف بررسی راهکارها و فرهنگ سازی در زمینه ایمنی ترافیک، کاهش تصادفات رانندگی و اجرای پویش ملی «نه به تصادف!»، با اشاره به جایگاه مهم ائمه جمعه در هدایت و مدیریت پویش‌های اجتماعی، تأکید کرد: روحانیت همواره در بزنگاه‌های حساس، مسئولیت‌پذیری بالایی از خود نشان داده و نقش مهمی در هدایت جامعه داشته است.

وی نمونه‌هایی از تأثیرگذاری روحانیت در بحران‌های اجتماعی، از جمله مدیریت کمک‌های مؤمنانه در ایام کرونا، مشارکت در پویش‌های ملی مانند «دو درجه کمتر» و ترویج اصلاح الگوی مصرف انرژی را یادآور شد و افزود: امروز نیز روحانیت باید در مسیر کاهش تصادفات رانندگی نقش‌آفرینی کند، زیرا این معضل نه‌تنها جان مردم را تهدید می‌کند، بلکه پیامدهای روحی، روانی و اجتماعی گسترده‌ای نیز به دنبال دارد.

امام جمعه گناوه همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های خطبه‌های نماز جمعه، رسانه‌های استانی و شبکه‌های اجتماعی محلی برای آگاهی‌بخشی عمومی درباره اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پیوستن به پویش «نه به تصادف» تأکید کرد و گفت: از همه ظرفیت‌ها باید برای آگاهی بخشی و پیوستن به پویش «نه به تصادف» و اجرای آن استفاده شود.

همه ظرفیت‌ها برای اجرای پویش «نه به تصادف» استفاده شود

پویش ملی «نه به تصادف!»؛ گامی برای نجات جان هموطنان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گناوه در این نشست با اشاره به اجرای پویش ملی «نه به تصادف!» در ایام نوروز، این حرکت را گامی ضروری برای کاهش تلفات جاده‌ای دانست و گفت: هدف اصلی این پویش، کاهش تصادفات، مرگ‌ومیر و صدمات جسمی و روانی ناشی از حوادث رانندگی است.

سرهنگ مرتضی احمدی بیان کرد: این امر تنها با افزایش آگاهی عمومی، تغییر رفتار رانندگان و گسترش فرهنگ رانندگی ایمن محقق خواهد شد.

وی افزود: برای موفقیت این پویش، باید از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی استفاده شود تا پیام ایمنی به گوش تمام رانندگان و مسافران نوروزی برسد.

وی بر تعامل بیشتر میان نهادهای مختلف در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای تأکید کرد و افزود: حضور چهره‌های مطرح و تأثیرگذار در این پویش می‌تواند مشارکت عمومی را افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=91440

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.