آوین ویژه»

کارتال پدیده پرسپولیس را خط زد! فروش مواد محترقه ممنوع است تهدید کیفیت لیگ برتر ایران این بار از طریق قطر مسئولان به مشکلات شهرستان دیر توجه ویژه داشته باشند استمرار حملات موشکی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به غزه طلاب استعداد برتر با سواد هوش مصنوعی آشنا شدند اوکراین:زلنسکی آماده است در دیدار با پوتین درباره مسائل ارضی گفتگو کند نمایش «تلالای مرگ» پاسخی معاصر به توهم جاودانگی درخواست نخست وزیر انگلیس برای اعمال فشار مضاعف از سوی اروپا بر روسیه جشن تکلیف ۱۴ هزار دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود پیگیری حذف موازی‌کاری و بررسی لایحه کاهش ساعت کاری در دولت موتور گلزنی لیگ نخبگان در راه استقلال شرایط جوی کدام محورها را امروز مسدود کرد؟ نشست خبری ستاد راهبری حفظ قرآن کریم اژه‌ای: در اجرای برنامه‌های توسعه توفیق زیادی نداشته‌ایم عذرخواهی معاون دفتر رئیس‌جمهور از حسن یزدانی منوچهر حبیبی استاندار کرمانشاه شد+ بیوگرافی و سوابق نقاشی غدیری حسن روح الامین به حرم حضرت علی (ع) رفت

8

به هیچ وجه با سران آمریکا مذاکره نداشته و نخواهیم داشت

  • کد خبر : 82227
  • 09 مارس 2025 - 11:55
به هیچ وجه با سران آمریکا مذاکره نداشته و نخواهیم داشت

نماینده ادوار مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران با کشوری که رییس‌جمهور یک کشور در حال جنگ را از کاخ سفید بیرون کرد هیچ مذاکره و حرفی ندارند، چون زهر و پیِ رفتارها و سیاست‌های مقامات این کشور استثمارگر سال‌هاست به تن‌مان خورده است و انسان عاقل دنبال عذاب دادن خودش نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر گفت: حضرت آقا مکررا به مقامات کشور تاکید داشته‌اند که به سخنان مقامات آمریکایی نباید اعتماد کنند، چون آزموده را آزمودن خطاست.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها را آزمایش کرده‌ایم و اخیرا نیز رفتار ترامپ دیوانه با زلنسکی و تکرار ادعای تصمیم وی برای اشغال گریلند و کانادا مصداق قلدرمابی و زورگویی سران جدید آمریکاست که به راه گذشتگان خود ادامه می‌دهند همان گذشتگانی که کودتای سیاسی نظامی ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را علیه دکتر محمد مصدق راه انداختند و کشورها ما را ماه‌ها گرفتار آشوب و بلوای سیاسی و اقتصادی کردند و دست آخر منابع نفت و گاز مردم ایران را به حلقوم انگلیسی‌ها ریختند.

نماینده دوره‌های هفتم و هشتم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خلق و خوی قلدرمآبانه مقامات آمریکایی به حدی تابلوست که علاوه بر رهبری، مردم عادی کوچه و بازار هم می‌دانند. فرمایشات آقا فصل‌الخطاب است و به هیچ وجه با سران این رژیم مذاکره نداشته و نخواهیم داشت. علت بن‌بست در این مسیر نیز زورگویی، یاوه‌گویی و زیاده‌خواهی طرف آمریکایی است.

وی قوای مجریه، مقننه و قضاییه را پشتوانه فرمایشات اخیر رهبری دانست و گفت: ما بی‌تفاوت از جنجال‌های غربی باید به توسعه دانش هسته‌ای ادامه دهیم و با آمریکا و همپیمانانش صحبت نمی‌کنیم.

نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: البته جمهوری اسلامی ایران اهل مذاکرات سیاسی و اقتصادی با کشورهای دوست و همسایه در چارچوب احترام و منافع متقابل است.

وی مناسبت‌ترین راه برای بهره‌مندی از پیشرفت‌های غربی بدون وابستگی به مبانی فکری آنان را اینگونه شرح داد: رابطه داشتن و وابسته نبودن به کشورها دو موضوع مختلف است. ایران با کشورهایی که در آنها سفیر دارد و رفتارهای غیرمتخاصم ندارند و از آن مهمتر دنبال استثمار کردن ما نیستند، مشکلی ندارد و علاوه بر مذاکره با آنان تبادلات سیاسی و اقتصادی دارد نمونه آن تبادلات سیاسی و اقتصادی بین ایران با چین و روسیه و سایر کشورهای دوست و همسایه است.

نماینده دوره‌های هفتم و هشتم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما جمهوری اسلامی ایران با کشوری که رییس‌جمهور یک کشور در حال جنگ را از کاخ سفید بیرون کرد، هیچ مذاکره و حرفی ندارند، چون زهر و پیِ رفتارها و سیاست‌های مقامات این کشور استثمارگر سال‌هاست به تن‌مان خورده است و انسان عاقل دنبال عذاب دادن خودش نیست. آمریکا جز ذلت و سرسپردگی ایران را نمی‌خواهد و قطعا مقامات عالی‌رتبه کشورمان چنین عاقبتی را برای کشور نمی‌پسندند و مردم عزیز ایران نیز تن به خواسته‌های آمریکایی نخواهند داد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=82227

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.