آوین ویژه»

مشاعره جذاب کامران نجف‌زاده و حامد عسگری پرده‌ها از نمای پاساژ علاءالدین کنار رفت؛ خبری از ایمن‌ سازی نشد + عکس ورود ارتش لبنان به شهر «الخیام» همزمان با تداوم نقض آتش‌بس از سوی صهیونیست‌ها نشست «گعده امین» در قم برگزار شد پزشکیان: ایران به‌صرفه ترین مسیر ترانزیتی برای قزاقستان است دو تصمیم مهم وزارت صمت برای تسریع در تخصیص ارز واحد‌های تولیدی رهنما: ۱۶۳ هزار آزمایش تخصصی دامپزشکی در بوشهر انجام شد قیمت تتر امروز شنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۴/ قیمت تتر کاهشی شد قالیباف: جلوگیری از هدررفت انرژی نیازمند برنامه مدون است صفحه نخست روزنامه های استان فارس چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه توهین زشت مجری معروف تلویزیون به شاکی پرونده پژمان جمشیدی؛ کثافت های نجس! بیانیه مشترک انگلیس، فرانسه و آلمان درباره ممنوعیت فعالیت‌های «آنروا» در فلسطین ارتش رژیم صهیونیستی: پدافند هوایی ما از استحکام کامل برخوردار نیست وزیر ارتباطات: هوش مصنوعی از اتم قدرتمندتر است گفتگوی آمریکا و ترکیه درباره اوکراین و وضعیت غزه از فروش نقاشی یک ربات در حراجی تا انتقال اثری باارزش از پارک ارم! ۳۴ میلیارد ریال از عوائد اجاره و فروش اراضی لرستان وصول شد تردد از مرز مهران به یک میلیون و ۴۶۹ هزار نفر رسید

8

به هیچ وجه با سران آمریکا مذاکره نداشته و نخواهیم داشت

  • کد خبر : 82227
  • 09 مارس 2025 - 11:55
به هیچ وجه با سران آمریکا مذاکره نداشته و نخواهیم داشت

نماینده ادوار مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران با کشوری که رییس‌جمهور یک کشور در حال جنگ را از کاخ سفید بیرون کرد هیچ مذاکره و حرفی ندارند، چون زهر و پیِ رفتارها و سیاست‌های مقامات این کشور استثمارگر سال‌هاست به تن‌مان خورده است و انسان عاقل دنبال عذاب دادن خودش نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر گفت: حضرت آقا مکررا به مقامات کشور تاکید داشته‌اند که به سخنان مقامات آمریکایی نباید اعتماد کنند، چون آزموده را آزمودن خطاست.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها را آزمایش کرده‌ایم و اخیرا نیز رفتار ترامپ دیوانه با زلنسکی و تکرار ادعای تصمیم وی برای اشغال گریلند و کانادا مصداق قلدرمابی و زورگویی سران جدید آمریکاست که به راه گذشتگان خود ادامه می‌دهند همان گذشتگانی که کودتای سیاسی نظامی ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را علیه دکتر محمد مصدق راه انداختند و کشورها ما را ماه‌ها گرفتار آشوب و بلوای سیاسی و اقتصادی کردند و دست آخر منابع نفت و گاز مردم ایران را به حلقوم انگلیسی‌ها ریختند.

نماینده دوره‌های هفتم و هشتم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خلق و خوی قلدرمآبانه مقامات آمریکایی به حدی تابلوست که علاوه بر رهبری، مردم عادی کوچه و بازار هم می‌دانند. فرمایشات آقا فصل‌الخطاب است و به هیچ وجه با سران این رژیم مذاکره نداشته و نخواهیم داشت. علت بن‌بست در این مسیر نیز زورگویی، یاوه‌گویی و زیاده‌خواهی طرف آمریکایی است.

وی قوای مجریه، مقننه و قضاییه را پشتوانه فرمایشات اخیر رهبری دانست و گفت: ما بی‌تفاوت از جنجال‌های غربی باید به توسعه دانش هسته‌ای ادامه دهیم و با آمریکا و همپیمانانش صحبت نمی‌کنیم.

نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: البته جمهوری اسلامی ایران اهل مذاکرات سیاسی و اقتصادی با کشورهای دوست و همسایه در چارچوب احترام و منافع متقابل است.

وی مناسبت‌ترین راه برای بهره‌مندی از پیشرفت‌های غربی بدون وابستگی به مبانی فکری آنان را اینگونه شرح داد: رابطه داشتن و وابسته نبودن به کشورها دو موضوع مختلف است. ایران با کشورهایی که در آنها سفیر دارد و رفتارهای غیرمتخاصم ندارند و از آن مهمتر دنبال استثمار کردن ما نیستند، مشکلی ندارد و علاوه بر مذاکره با آنان تبادلات سیاسی و اقتصادی دارد نمونه آن تبادلات سیاسی و اقتصادی بین ایران با چین و روسیه و سایر کشورهای دوست و همسایه است.

نماینده دوره‌های هفتم و هشتم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما جمهوری اسلامی ایران با کشوری که رییس‌جمهور یک کشور در حال جنگ را از کاخ سفید بیرون کرد، هیچ مذاکره و حرفی ندارند، چون زهر و پیِ رفتارها و سیاست‌های مقامات این کشور استثمارگر سال‌هاست به تن‌مان خورده است و انسان عاقل دنبال عذاب دادن خودش نیست. آمریکا جز ذلت و سرسپردگی ایران را نمی‌خواهد و قطعا مقامات عالی‌رتبه کشورمان چنین عاقبتی را برای کشور نمی‌پسندند و مردم عزیز ایران نیز تن به خواسته‌های آمریکایی نخواهند داد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=82227

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.