آوین ویژه»

الحوثی: حامیان گروه‌های تکفیری می‌توانستند مانع کشتار در سوریه شوند استاندار گیلان: هیچ کمبودی در گیلان نداریم شهرک سرمایه‌گذاری خارجی در ۲ شهرستان زنجان ایجاد شده است مشایخی: دامپزشکی نقش کلیدی در بهداشت و اقتصاد کشور دارد جدایی علی مصفا از سریال بامداد خمار به دلیل مسائل مالی استقبال «گوترش» از مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا معاون رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی درخواست استعفا کرد سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه منصوب شد نقاشی‌ها تحت تاثیر جنگ؛ از گرنیکای پیکاسو و چهره جنگ دالی تا فتح تهران سرپرست اداره کل حراست استانداری خراسان شمالی منصوب شد صادرات بخش کشاورزی از رفع تعهد ارزی معاف شود ۱۷۷ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان صنفی در قزوین روز صفر گوگل نزدیک است؟ افتتاح همزمان ۱۱ پایگاه اورژانس در تهران با حضور وزیر بهداشت داووس، رؤیای سیلیکون‌ولی و غیبت عنصر سیاست‌گذاری دانشجویان دانشگاه آزاد ۱۵۰ هیئت مذهبی تشکیل دادند افزایش تعداد فروشگاه‌های اپل در خاورمیانه/ پنجمین نمایندگی اپل در امارات به زودی افتتاح می‌شود مدرسه؛ خط مقدم پیشگیری اجتماعی از جرم است

8

۹۲ مورد قطع گاز ادارات و مدارس در لرستان

  • کد خبر : 75489
  • 26 فوریه 2025 - 18:21
۹۲ مورد قطع گاز ادارات و مدارس در لرستان

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از قطع گاز در ۹۲ مدرسه و اداره به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف بهینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کرم گودرزی ظهر چهارشنبه به رسانه‌ها گفت: با توجه به استمرار هوای سرد در استان و افزایش مصرف گاز اکیپ‌های بازرسی شرکت گاز به طور مستمر به ساختمان‌های دولتی و عمومی مراجعه می‌کنند و در صورت روشن بودن سامانه‌های گرمایشی در ایام تعطیل، جریان گاز آن‌ها قطع خواهد شد.

وی افزود: ادارات دولتی ملزم به رعایت الگوی مصرف بهینه گاز هستند و باید سیستم‌های گرمایشی به نحوی تنظیم شود که یک ساعت قبل از شروع به کار ادارات روشن و یک ساعت قبل از پایان کار و ایام تعطیل خاموش کنند و همچنین دمای محیط داخلی ادارات نباید بیش از ۱۸ درجه سانتیگراد باشد.

گودرزی یادآور شد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری مورخ ۶ و ۷ اسفند تعداد ۲۶۷ مورد پایش و بازدید از ادارات و مدارس و بانک‌ها به عمل آمد که در مجموع ۹۲ مورد گاز ادارات و مدارس قطع شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در پایان از همه مشترکین درخواست کرد تا با صرفه جویی در مصرف گاز، شرکت گاز را در ارائه خدمات پایدار جریان گاز و عبور از فصل سرد همیاری کنند.

وی یادآور شد: همه ادارات و مراکز عمومی موظف به پایش دقیق مصارف گاز خود هستند و باید نسبت به کنترل دمای داخلی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=75489

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.