آوین ویژه»

برگزاری راهپیمایی جمعه‌های خشم در سراسر خوزستان زمان از سرگیری ارائه خدمات کنسولی سفارت آذربایجان در تهران مشخص شد صفحه نخست روزنامه های استان فارس سه شنبه ۲۹ آبان سخنگوی دولت: تا ۱۷ آبان در تهران حتی یک قطره باران نباریده است راه‌اندازی ۹ کرسی درس خارج در یک مدرسه علمیه مشهد دور بعدی مذاکرات در ۲ هفته آینده برگزار می‌شود؟ مرد ژاپنی برای سواستفاده از هوش مصنوعی تحت پیگرد قضایی قرار گرفت پهپاد عجیبی که شب را مثل روز روشن می‌کند بخشنامه اجرایی پرداخت الکترونیکی عوارض تردد در آزادراه‌های کشور ابلاغ شد راه‌های مواصلاتی و روستایی گرمسار ایمن‌سازی شوند جنجال پروژه هتل ۳۰ طبقه ولنجک ادامه دارد؛ شورای عالی شهرسازی مصوبه را لغو کرد طلای دیجیتال سپر نوسان‌های اقتصادی دیدار محمد مخبر با نخبگان جوان ستاد راهبری ادبیات عربی در حوزه علمیه تشکیل شد جوان ۱۹ ساله از مرگ در ریل راه آهن اطراف سمنان نجات یافت بهار زودرس شکوفه‌های گیلاس در نقاشی کودکان ایران و کره جنوبی صد ها عزادار در ورامین به سوگ مسلم بن عقیل نشستند اخلاق‌مداری و همکاری کلید ارتقای کیفیت آموزش است

9

نحوه واریز حقوق ۱۴۰۴ معلمان و فرهنگیان تغییر کرد

  • کد خبر : 71907
  • 21 فوریه 2025 - 15:19
نحوه  واریز حقوق ۱۴۰۴ معلمان و فرهنگیان تغییر کرد

رئیس اداره مالی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس از پرداخت حقوق کارکنان آموزش و پرورش از فروردین‌ ماه ۱۴۰۴ به شیوه ای نوین خبر داد.

مهدی محمودی امروز، ۲ اسفندماه در حاشیه برگزاری دوره کشوری آموزش نرم‌افزار «حقوق تحت وب» در باشگاه شماره ۲ فرهنگیان شیراز، اظهار کرد: با هدف فراگیر شدن و استفاده همه استان‌ها از نرم‌افزار جدید «حقوق و دستمزد تحت وب» دوره آموزشی از چهارشنبه، اول اسفند در شیراز آغاز و تا جمعه، ۳ اسفندماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: با پایان یافتن این دوره و رفع چالش‌های احتمالی نرم‌افزار جدید، حقوق کارکنان آموزش و پرورش از فروردین ماه ۱۴۰۴ از طریق نرم‌افزار «حقوق و دستمزد تحت وب» پرداخت می‌شود.

محمودی با اشاره به اینکه در این دوره کشوری کاربرانی از همه استان‌ها حضور دارند تا آموزش‌های لازم را فرا بگیرند، گفت: در این دوره آموزشی، محاسن و معایب نرم‌افزار جدید «حقوق و دستمزد تحت وب» مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره مالی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس افزود: آموزش نحوه کاربری نرم‌افزار «حقوق تحت وب» تا ۳ روز در شیراز ادامه دارد و متخصصانی از بخش فناوری، ذی‌حسابی و امور مالی وزارت آموزش و پرورش به ارائه آموزش‌های لازم می‌پردازند.

وی بیان کرد: از سال گذشته تعداد ۹ استان به صورت پایلوت از این نرم‌افزار بهره‌مند شدند و پرداخت‌های خود را از طریق نرم‌افزار جدید انجام می‌دادند.

محمودی تصریح کرد: در حال حاضر فرآیند پرداخت حقوق‌ها در سیستم ویندوز انجام می‌شود، لذا با استفاده از نرم‌افزار «حقوق و دستمزد تحت وب» فرآیند پرداخت‌ها تسهیل و سریع‌تر انجام می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=71907

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.