آوین ویژه»

آغاز همکاری‌های فناورانه ایمینو و MMTE در راستای نوآوری صنایع معدنی نفوذ برخی روشنفکران غیرمتعهد در محیط دانشگاهی چین رکورد زد / تولید سالانه ۴۰۰,۰۰۰ متر مکعب هلیوم فوق‌خالص تأکید «مهدی المشاط» بر ضرورت تحریم رژیم صهیونیستی و حامیان آن برگزاری مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در ارومیه برگزاری رزمایش بزرگ دریایی محمد رسول الله (ص) ۴ در بندر امام خمینی قیمت سکه امروز دوشنبه 24 آذر/ افزایش شدید قیمت + جدول و جزئیات عراقچی: ما به کسی پول نمی‌دهیم که دروغ بگوید؛اسرائیل این کار را می‌کند محافل امنیتی رژیم صهیونیستی: باید فورا در نوار غزه آتش‌بس اعلام شود جشن میلاد حضرت علی(ع) در مشهد ۷۷۰۰ سرباز وظیفه توسط جهاددانشگاهی استان قزوین آموزش دیدند وزیر کشور: ارتقای فضاهای آموزشی سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است چهارمین حمله یمن به ناو هواپیمابر آمریکایی «آنارشی» به یونان می‌رود دانشگاه‌ها نقش مهمی در گره‌گشایی از مشکلات کشور دارند ساخت رادار فرودگاهی تمام ایرانی/ بهره‌برداری از ۱۰ پروژه فرودگاهی به ارزش ۶ میلیون یورو خدمات پزشکی قانونی دشتی ارتقا می‌یابد ترامپ: فکر می‌کردم پایان دادن به جنگ اوکراین آسان است

5

دیگر اسمی از پرسپولیس نمی‌آورم/ یک پِخ هم به دروازه النصر نکردیم!

  • کد خبر : 71411
  • 20 فوریه 2025 - 16:28
دیگر اسمی از پرسپولیس نمی‌آورم/ یک پِخ هم به دروازه النصر نکردیم!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به انتقاد از استراتژی‌های کارتال در دیدارهای لیگ نخبگان پرداخت.  رضا حقیقی یکی از استعدادهای برتر فوتبال ایران بود که با درخشش در فجر سپاسی توانست به پرسپولیس و تیم ملی برسد. این بازیکن بعد از حضور در جام جهانی […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به انتقاد از استراتژی‌های کارتال در دیدارهای لیگ نخبگان پرداخت.

 رضا حقیقی یکی از استعدادهای برتر فوتبال ایران بود که با درخشش در فجر سپاسی توانست به پرسپولیس و تیم ملی برسد. این بازیکن بعد از حضور در جام جهانی 2014 دیگر نتوانست درخشش گذشته‌اش را تکرار کند و به تدریج در فوتبال ایران محو شد.

هافبک مشهدی فوتبال ایران در پایان دیدار پرسپولیس مقابل النصر گفت:

70 هزار تماشاگر را مقابل پنکه قرار دهیم، تیم پیروز می‌شود. من نمی‌دانم واقعا چه کار می‌کنید، این چه مربی است؟ تو برد لازم داری با تیم دوم النصر، 70 هزار تماشاگر برای تو آمده است، با تک مهاجم بازی می‌کنی ولی مقابل الهلال در عربستان که یک مساوی هم برای ما خوب است با دو مهاجم بازی می‌کنی! چگونه رویتان می‌شود با تیم دوم النصر شما مساوی کنید. حتی پِخ هم به دروازه آن‌ها نکردیم. تماشاچی گناه دارد، من دیگر اسم این تیم را نمی‌آورم تا زمانی که خوب بازی نکند. بالا می‌رفتیم چه کار می‌کردیم، خدا را شکر بالا نرفتیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=71411

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.